/
۲۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۹
رئیس امور مجامع شرکت ملی گاز ایران در بازدید از شرکت گاز استان کرمان:

باید از فرصت‌های ایجادشده، نهایت بهره را به منظور حفظ منافع ملی ببریم

بر این باوریم که جهت افزایش رضاینمندی مردم، این ولی‌نعمتان واقعی، می‌بایست در مسیر توسعه گام برداشته و از فرصت‌های ایجاد شده نهایت بهره را به منظور حفظ منافع ملی و به حداكثر رساندن توسعه گازرسانی ببریم.
کد خبر : ۵۰۴۰۲

به گزارش نبض نفت به نقل از روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران، جمشید آوج، رئیس امور مجامع شرکت ملی گاز ایران، در جلسه بررسی تکالیف هیأت‌مدیره شرکت گاز استان کرمان که به منظور بررسی تکالیف و اتخاذ تصمیمات در مورد گزارش مجمع شرکت گاز این استان، برگزار شد، ضمن تقدیر از اقدامات انجام شده توسط مدیرعامل و شرکت گاز استان، با بیان این مطلب، اظهار داشت: بی‌تردید طی این مسیر پرفراز و نشیب، نیازمند الطاف الهی و تداوم و همراهی و همکاری تمامی همکاران محترم بوده و امید است ثمره این تلاش، رضایتمندي مردم را به همراه داشته باشد.

آوج بیان کرد: این جلسات دوره‌ای که از مهرماه سال جاری در کل کشور برگزار شده، درباره بررسی تکالیف و صورت‌های مالی و اتخاذ تصمیمات در مورد گزارش مجمع شرکت‌های تابعه و براساس برنامه زمان‌بندی امور مجامع است.

وی در پایان، تصریح کرد: در همین رابطه، امور مجامع با پایش و ارزیابی مستمر تمامی فرآیندهای اجرایی جلسات هیأت‌مدیره، شرکت‌های تابعه را در جهت هرچه بهتر برگزار شدن و کیفی‌تر کردن این جلسات قرار می‌دهد. لازم به ذکر است، تمامی اطلاعات و برنامه‌های موجود این جلسات در سامانه امور مجامع ثبت و توسط شرکت‌های تابعه، تغذیه می‌شود.

رئیس امور مجامع شرکت ملی گاز ایران در پایان، توضیحاتی در مورد تکالیف ابلاغی توسط مجمع عمومی عادی سالیانه به شرکت‌های تابعه ارایه کرده و با اشاره به اهمیت و نقش مهم تکالیف در راستای بهبود فرآیند بهره‌وری و رفع بندهای گزارش حسابرس و بازرس قانونی، گفت: این اقدام می‌تواند در عملکرد کاری و مالی شرکت‌های زیرمجموعه، نقش مثبت و مناسبی ایفا کند.

رکورد ۲۵۰۰ کیلومتر اجرای شبکه طی سال جاری

در ادامه نشست، منوچهر فلاح، مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان به ارائه گزارش سالیانه و همچنین گزارش هیأت‌مدیره پرداخت و گفت: از ابتدای تأسیس این شرکت تاکنون، اقدامات گسترده‌ای درخصوص بهره‌مندسازی مردم شریف استان از نعمت گاز طبیعی و محرومیت‌زدایی و اشتغال‌آفرینی به واسطه گازرسانی به صنایع، گلخانه‌ها و نیز جلوگیری از قاچاق سوخت در راستای گازرسانی به جایگاه‌های CNG  انجام شده است.

وی بیان کرد: با تلاش شبانه‌روزی کارکنان خدوم این شرکت و حمایت‌های شرکت ملی گاز ایران و پشتوانه مسئولین استانی و با تدابیر اندیشیده شده در بخش لوله‌گذاری، پیش‌بینی می‌شود امسال به رکورد بسیار خوب اجرای 2500 کیلومتر شبکه دست یابیم.

فلاح در پایان، با بیان این مطلب که موفقیت‌های زیادی در بخش سلامت اداری، GIS، امر به معروف و نهی از منکر، اقامه نماز و ده‌ها اقدام دیگر بر پایه عملکرد مطلوب این شرکت حاصل شده، گفت: بی‌شک موفقیت‌های کسب‌شده مرهون تلاش و همت بی‌وقفه تمامی همکاران بوده که علیرغم کمبود نیروی انسانی، توانستند در تمامی شاخص‌ها، عملکردی مطلوب ارائه دهند.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر