/
۲۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۵
مدیرعامل شرکت گاز استان سیستان و بلوچستان در جلسه کارگاه آموزشی جهاد تبیین:

اطلاع رسانی در خصوص خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی از جمله گازرسانی مصداق جهاد تبیین است

مدیرعامل شرکت گاز استان سیستان و بلوچستان گفت: توسعه گازرسانی به اقصی نقاط کشور به ویژه استان سیستان و بلوچستان یکی از بزرگترین خدماتی است که به برکت این نظام مقدس اجرایی شده و در کنار این مهم آگاه سازی و اطلاع رسانی به جامعه خود مصداق جهاد تبیین است.
کد خبر : ۵۰۴۴۰

به گزارش نبض نفت به نقل از  روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران، محمدرضا میرشکاری مدیرعامل شرکت گاز استان سیستان و بلوچستان در جلسه کارگاه آموزشی جهاد تبیین که با محوریت سیاست های کلی نظام اداری کشور و راهکارهای اجرایی کردن آن و با حضور دبیر کل قرارگاه جهادی گام دوم انقلاب استان در این شرکت گاز استان برگزار شد، گفت: جهاد تبیین یکی از دستورکارهای بسیار مهم برای مقابله با هرگونه انحراف و تحریف در گفتمان و ارزش های انقلاب اسلامی است که رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدّظله العالی) بارها و در مقاطع گوناگون بر این مهم تأکید کرده اند.

وی با بیان این مطلب که یکی از مصادیق جهاد تبیین روشنگری در خصوص خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی است، افزود: پروژه گازرسانی به مردم شریف استان سیستان و بلوچستان یکی از بزرگترین خدماتی است که به برکت این نظام مقدس اجرایی شده و در کنار این مهم آگاه سازی و اطلاع رسانی به جامعه خود مصداق جهاد تبیین است.

میرشکاری در تشریح آخرین وضعیت پروژه های گازرسانی در استان گفت: هم اکنون 4 هزار و 60 کیلومتر شبکه تغذیه و توزیع  در 6 شهر از شهرهای استان پهناور سیستان و بلوچستان اجرایی شده و تعداد یکصد و 16 هزار و 794 خانوار از نعمت گاز طبیعی بهره مند شده اند ضمن این که عملیات گازرسانی به سایر شهرها با سرعت قابل توجهی در دست اقدام است.

وی افزود : خدمت رسانی به مردم شریف استان سیستان و بلوچستان شرف ماست و با همه توان و تلاش برآنیم تا درحداقل زمان ممکن این موهبت الهی را به خانه هم استانی عزیزمان در تمامی نقاط استان برسانیم و یکی از بزرگترین معضلات و دغدغه های این مردم شریف که همان تامین سوخت مورد نیاز است را رفع کنیم.

همچنین در این جلسه علی حیدری نیا حضور دبیر کل قرارگاه جهادی گام دوم انقلاب استان در خصوص جهاد تبیین گفت : از نظر مقام معظم رهبری(مدّظله العالی) جهاد تبیین، مهم‌ترین عرصه جهاد است؛ زیرا اکنون دشمن با هزاران دستگاه رسانه‌ای و خبری دست به جنگ روانی زده است تا با وارونه جلوه دادن واقعیت‌ها، رابطه مؤمنانه مؤمنین را قطع کند و از این رو باید با تبیین و روشنگری، حقیقت‌ها را برای همگان بیان کرد.

وی در پایان بیان کرد: جهاد تبیین در بیانات رهبر معظم انقلاب(مدّظله العالی) دارای اصول و الزاماتی است که باید استخراج و بیان شود ، البته تبیین و روشنگری به طور حتم به ضرر برخی افراد، گروه‌ها و ... تمام خواهد شد و آن‌ها نیز با تمام توان خود می‌کوشند با آن مقابله کنند؛ از این رو باید ایمان، تقوا و توکل به خدا را در وجود خود تقویت کرد؛ زیرا ایمان، تقوا و توکل بر خدا جزء اصول اساسی تبیین و روشنگری است.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر