/
۲۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۴

پایش مصرف گاز بیش از 1100 مرکز دولتی و اداری در استان آذربایجان شرقی

مدیرعامل شرکت گاز استان آذربایجان شرقی گفت: از آغاز شروع طرح پایش مصرف گاز ادارات و سازمان‌ها تا کنون، یک هزار و 193 مرکز دولتی و اداری در سطح استان پایش شده‌اند.
کد خبر : ۵۰۵۷۵

به گزارش نبض نفت به نقل از روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران، نادر کمالی مدیر عامل شرکت گاز استان آذربایجان شرقی با اشاره به آغاز طرح پایش مصرف گاز ادارات اظهار کرد: اکیپ کارشناسی شرکت بر اساس چک لیست های موجود میزان مصارف گاز در بخش های اداری، اماکن مذهبی و عمومی و علی الخصوص گرماتاب های تجاری و فضاهای باز را مورد بررسی و پایش قرار خواهند داد.

وی جامعه هدف مورد پایش را حدود  210 هزار و 700 واحد اعلام و اظهار داشت: به منظور موازنه تولید و مصرف گاز در کشور و جلوگیری از افت فشار در شبکه سراسری گاز، اجرای طرح پایش مصارف و اقدامات قانونی در مواجهه با مشترکین پرمصرف، با  جدیت پیگیری خواهد شد.

به گفته کمالی، تا کنون یک هزار و 193 مرکز دولتی و اداری در سحط استان پایش شده اند.

وی با اشاره به طرح مقابله با توسعه های غیرمجاز گاز تصریح کرد: نصب انشعابات غیرمجاز گاز علاوه بر این‌که ناایمن بوده و تحت نظارت تأسیسات شرکت گاز قرار ندارد، جرم محسوب شده و استفاده کنندگان غیرمجاز مورد پیگیرد قرار خواهند گرفت.

مدیر عامل شرکت گاز استان آذربایجان شرقی از مردم درخواست کرد در راستای حفظ سرمایه های ملّی و جلوگیری از خطرات جبران ناپذیر استفاده غیرمجاز از گاز، هر گونه مورد مشاهده شده را از طریق شماره 194 به این شرکت اعلام کنند.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر