/
۰۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۷
مدیر منطقه 9 عملیات انتقال گاز در جلسه با اعضای پارک علم و فناوری استان مازندران تاکید کرد؛

ضرورت همکاری صنعت و شرکت های دانش بنیان جهت پیشرفت و توسعه جامعه

مدیر منطقه 9 عملیات انتقال گاز گفت: اگر تخصص و مهارت نیروهای صنعت و توانمندی نیروهای علمی در کنار یکدیگر قرار گیرد، قطعا نتایجی مطلوب در پروژه‌های پژوهشی و به دنبال آن پیشرفت و توسعه در جامعه حاصل خواهد شد.
کد خبر : ۵۰۸۱۰

به گزارش نبض نفت به نقل از روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران، محی الدین مفخمی مدیر منطقه 9 عملیات انتقال گاز در جلسه با اعضای پارک علم و فناوری استان مازندران به تاثیر و نقش سازمان های مختلف از جمله آموزش و پرورش در ارتقاء فرهنگ پژوهش در جامعه اشاره کرد و افزود: پرداختن به پژوهش در برنامه های آموزشی از سال های اولیه تحصیل، زمینه را برای شکوفایی و نوآوری فراهم می کند و ضرورت دارد که فرهنگ پژوهشی در جامعه، رشد یافته و در بخش های مختلف صنعت و دانشگاه نهادینه شود.

مفخمی به نقش صنعت و مراکز علمی همچون پارک علم و فناوری و همکاری های این دو بخش در به نتیجه رسیدن فعالیت های پژوهشی اشاره کرد و یادآور شد: اگر تخصص و مهارت نیروهای صنعت و توانمندی نیروهای علمی از جمله شرکت های دانش بنیان، در کنار یکدیگر قرار گیرد قطعا نتایج مطلوبی در پروژه های پژوهشی و به دنبال آن پیشرفت و توسعه در جامعه حاصل خواهد شد.

وی در ادامه به تعدادی از پروژه های پژوهشی منطقه نیز اشاره و لزوم تعریف و نتایج آن را بطور مختصر تشریح کرد.

در ادامه، معاون فناوری و نوآوری پارک علم و فناوری استان مازندران، فعالیت های پارک در استان، جایگاه آن در سطح کشور، روند همکاری و نحوه تعریف نوآوری را بازگو کرد.

همچنین مقرر شد، مکاتبات و بازدیدهایی از پارک علم و فن آوری استان مازندران و نیز نشست‌ها و همکاری هایی جهت رفع نیاز های منطقه با شرکت های دانش بنیان این مرکز که در تولید ماشین آلات و تجهیزات فعالیت دارند، صورت گیرد.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر