/
۱۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۱

منطقه آذربایجان شرقی برای سوخت‌رسانی زمستانی آمادگی کامل دارد

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه آذربایجان شرقی از آمادگی کامل این شرکت برای تأمین سوخت زمستانی مصرف‌کنندگان بخش‌های خانگی، تجاری، صنعتی و نیروگاهی خبر داد.
کد خبر : ۵۰۹۶۰

به گزارش نبض نفت به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه آذربایجان شرقی، ناصر راشدی با اشاره به عملکرد مطلوب منطقه آذربایجان شرقی در تأمین و توزیع به موقع فرآورده‌های نفتی اظهار کرد: با برنامه‌ریزی و نیازسنجی به عمل آمده، سوخت مورد نیاز استان به حد کافی ذخیره‌سازی شده و این منطقه جهت سوخت‌رسانی زمستانی به مصرف‌کنندگان عمده، نیروگاه‌ها و مجاری عرضه تا دورافتاده ترین و سخت‌گذرترین نقاط استان آمادگی کامل دارد.

 

راشدی تصریح کرد: تأمین سوخت مورد نیاز هموطنان، تجلی همت مجموعه خدوم منطقه اعم از مسئولین و کارکنان منطقه، مجاری عرضه سوخت، شرکت‌های حمل و نقل فرآورده‌های نفتی و رانندگان ساعی نفتکش است.

مدیر منطقه آذربایجان شرقی درباره اقدامات انجام یافته جهت استقرار دولت الکترونیک در سطح منطقه اعلام کرد: با انجام برنامه‌ریزی و تلاش مدیریت و مسئولین منطقه، توزیع نفت سفید خانوارهای روستایی هچنین نفتگاز مصرف‌کنندگان جزء و گاز مایع مورد نیاز خانوارهای فاقد گاز طبیعی و صنایع به صورت الکترونیکی عرضه می‌شود.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر