/
۰۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۲

اجرای رایگان لوله کشی داخلی منازل مددجویان در استان کهگیلویه و بویراحمد

مدیر عامل شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد از اجرای رایگان لوله کشی داخلی منازل مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) و سازمان بهزیستی خبر داد.
کد خبر : ۵۱۷۶۴

به گزارش  نبض نفت به نقل از روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران، ریحان بهادر از اجرای رایگان لوله کشی داخلی منازل مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) و سازمان بهزیستی خبر داد و گفت: این طرح با هدف ارتقای سطح مناطق کمتر توسعه یافته و رفع محرومیت مددجویان و همچنین گسترش مسئولیت اجتماعی شرکت ملی گاز اجرایی می شود.

مدیر عامل شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد در این خصوص توضیح داد: اجرای این مصوبه، ضرورت هماهنگی تنگاتنگ کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی را با این شرکت و اقدامات قانونی و اداری لازم را می طلبد.

بهادر با اشاره به اقدامات اجرایی از زمان ابلاغ مصوبه مربوطه، تصریح کرد: تاکنون ۸۵ مددجوی کمیته امداد امام خمینی ( ره ) و ۲۶ مددجو سازمان بهزیستی برای اجرای رایگان لوله کشی داخلی منازل معرفی شده اند.

وی تاکید کرد: در راستای اجرای کامل طرح، از کمیته امداد امام خمینی ( ره ) و بهزیستی درخواست می شود مددجویان حایز شرایط را با توجه به بودجه تخصیص داده شده به این شرکت معرفی کنند تا در کم‌ترین زمان از این امکانات بهره‌مند شوند.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر