/
۱۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۰

تأمین و ارسال بیش از سه برابر متوسط مصرف روزانه بنزین شهرستان خوی به جایگاه‌های سوخت

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ارومیه در جلسه مدیریت بحران زلزله شهرستان خوی که دیروز با حضور وزیر کشور، استاندار آذربایجان غربی و جمعی از مدیران ارشد کشوری و استانی برگزار شد، از تأمین و ارسال بیش از سه برابر متوسط مصرف روزانه بنزین شهرستان خوی به جایگاه‌های سوخت از ساعات اولیه زلزله 5.9 ریشتری شهرستان خوی تا کنون (11 صبح 9 بهمن 1401) خبر داد.
کد خبر : ۵۱۷۷۵

به گزارش نبض نفت به نقل از  روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ارومیه، احمد مجرد ضمن اشاره به اینکه در این مدت بالغ بر یک میلیون و 300 هزار لیتر بنزین به 17 باب جایگاه شهرستان خوی ارسال و ذخیره سازی شده است، افزود: متوسط مصرف روزانه بنزین در شهرستان خوی حدود 420 هزار لیتر است که با عملیات شبانه انبار نفت خوی، بیش از سه برابر نیاز مصرف روزانه بنزین در جایگاه‌ها تأمین شده و این فرآیند استمرار خواهد داشت.

به گفته وی، ۲۰ دستگاه وانت سیار حامل سوخت برای سوخت‌رسانی به اردوگاه‌های اسکان اضطراری هلال احمر  و نیز ۳۰۰ کپسول گاز در انبار نفت موجود است و در صورت نیاز به سرعت میان مردم توزیع می‌شود.

مجرد پیرامون تأمین سوخت وسایل نقلیه زلزله‌زدگان افزود: با توجه به تدابیر اندیشیده شده در رابطه با ازدحام در جایگاه‌های عرضه سوخت شهرستان خوی، تمامی ناوگان حمل و نقل فرآورده‌های نفتی منطقه فعال بوده و هیچ وقفه‌ای در تأمین سوخت مورد نیاز نداریم.

مدیر منطقه ارومیه اظهار کرد: خوشبختانه هیچ خسارتی به تأسیسات انبار نفت خوی وارد نشده و سوخت‌رسانی با تمام توان در این شهرستان ادامه دارد و تمامی کارکنان واحدهای ستادی و عملیاتی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ارومیه در حالت آماده‌باش هستند و تا اطلاع ثانوی شیفت کاری انبار نفت خوی به صورت شبانه‌روزی خواهد بود.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر