/
۳۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۵

خدمات و محصولات بانکداری الکترونیکی بانک آینده با رویکرد مشتری مداری

کد خبر : ۵۶۴۵۹

به گزارش نبض نفت به نقل از روابط عمومی بانک آینده ، بانک آینده با اتخاذ رویکرد مشتری‌مداری و تبدیل صدای مشتریان به خدمت، تمامی تلاش خود را معطوف بهره‌گیری از ظرفیت بانکداری الکترونیکی در ارائه خدمات متنوع و کیفی با رویکرد خلق ارزش نموده است . 
ارائه خدمات متنوع و گسترده بانک آینده در عرصه بانکداری الکترونیکی در قالب محصولات و خدماتی از قبیل: سامانه‌های پرداخت الکترونیکی مانند کیلید(سامانه مبتنی بر حساب و با قابلیت ارائه خدمات ویژه برای مشتریان حقوقی)، همراه کارت(سامانه نرم افزاری ساده، کاربردی و رایگان برای انجام فعالیت‌های پرداخت‌های بانکی تنها با داشتن رمز دوم کارت بانکی با استفاده از تمامی کارت‌های عضو شبکه شتاب) ، آبانک(یک بانک دیجیتال با امکان استفاده از تمامی خدمات بانک آینده به صورت یکپارچه و امن) و پیشخوان مجازی(ارائه خدمات در دو دسته غیرحضوری (آنلاین) و حضوری (تحویل در محل) به مشتریان به مانند یک شعبه حقیقی) و ارائه محصولات متفاوت و متمایز مانند کارت هدیه واقعیت افزوده(محصولی منحصر بفرد در شبکه بانکی مطابق با تکنولوژی روز دنیا با قابلیت بارگذاری ویدیو به صورت شخصی‌سازی‌شده) و سفته و برات الکترونیکی(اجرای تمامی فرآیندهای مرتبط در بستر امضای دیجیتال، اصالت و اعتباربخشی با امضای دیجیتال، جلوگیری از جعل و سواستفاده‌های احتمالی)، موجب ایجاد یک فرصت مناسب در ارائه خدمات کیفی و همچنین کمک به کاهش هزینه برای مشتریان و خلق ارزش برای آنان بوده و خواهد بود.
گفتنی است تمرکز بر بانکداری الکترونیکی و طراحی محصولات و خدمات مبتنی بر پلتفرم‌های الکترونیکی،  تلاشی است از سوی بانک آینده در تحقق بانکداری جامع و کیفی‌سازی بخش‌هایی از بانکداری خرد و توجه به نیازها و انتظارات روزانه مردم و مشتریان. 

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر