/
۱۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۷

همایش ایمنی فرآیند در صنعت نفت، گاز و پتروشیمی برگزار می‌شود

همایش ایمنی فرآیند (PSM) در صنعت نفت، گاز و پتروشیمی ۲۳ مهرماه ۱۴۰۲ در سالن مرکز همایش‌های شرکت ملی نفت ایران (باشگاه کوشک) برگزار می‌شود.
کد خبر : ۵۷۱۹۳

به گزارش  نبض نفت به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شرکت ملی نفت ایران، این شرکت همسو با عمل به مسئولیت‌ اجتماعی و هم‌افزایی دانش در زمینه ایمنی فرآیند و مدیریت ریسک‌های عملیاتی، نخستین «همایش ایمنی فرآیند (PSM) در صنعت نفت، گاز و پتروشیمی» را  با حضور مدیران ارشد صنعت نفت برگزار می‌کند.
این همایش با هدف جاری‌سازی سیستم مدیریت ایمنی فرآیند در صنعت نفت، گاز و پتروشیمی و بهبود مستمر این فرآیند در سازمان‌ها، ایمنی فرآیند و تولید مستمر با تضمین سودآوری در صنایع نفت، گاز و پتروشیمی اجرا می‌شود.
ایمنی فرآیند و صیانت از سرمایه‌های سازمان، ایمنی فرآیند و مدیریت یکپارچه تجهیزات، ایمنی فرآیند و پیشگیری از حوادث فرآیندی و ایمنی فرآیند و تحول دیجیتال از دیگر محورهای این همایش خواهد بود.
شرکت‌کنندگان در این همایش ضمن ارائه جدیدترین دستاوردها و توانایی‌های خود در زمینه ایمنی فرآیند، تجارب خود را به اشتراک خواهند گذاشت و ضمن معرفی اجزای سیستم مدیریت ایمنی در صنایع فرآیندی و شناسایی نیازمندی‌های اجرایی و ممیزی، استقرار و پایش سیستم مدیریت ایمنی فرآیند با یکدیگر تبادل اندیشه و تجربه خواهند داشت.
حضور استادان و دانشجویان دانشگاه‌ها و پژوهشگاه‌های معتبر کشور و ارائه دستاوردهای پژوهشی به‌دلیل ضرورت همکاری حداکثری صنایع نفت، گاز و پتروشیمی با بدنه دانش‌بنیان کشور از دیگر بخش‌های مهم این همایش خواهد بود.

برچسب ها:

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر