/
۲۱ مهر ۱۴۰۲ - ۰۱:۳۸

رکوردزنی‌های ادامه‌دار پتروشیمی مارون این بار در افزایش تولید و سودآوری

در ادامه موفقیت‌های پتروشیمی مارون، این پتروشیمی توانست جایگاه اول بیشترین مقدار تولید نسبت به مدت مشابه سال قبل را از آن خود کند.
..
کد خبر : ۵۷۳۶۵

به گزارش نبض نفت سال 1402 و همزمان با حضور دکتر امین امرایی در شرکت پتروشیمی مارون شاهد ثبت رکوردها و موفقیت‌های متعددی توسط این مجتمع بزرگ پتروشیمی در کشور بوده‌ایم.

کسب بالاترین جایزه ملی محیط زیست در مهرماه و کسب جایزه برتر WPCEA سال ۲۰۲۳ در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی دو تا از موفقیت‌های دو ماه اخیر پتروشیمی مارون است که کسب جایگاه اول در بیشترین مقدار تولید نسبت به مدت مشابه سال قبل نیز باید به آن اضافه شود.

به گزارش نبض نفت پتروشیمی مارون به تازگی توانسته جایگاه اول بیشترین مقدار تولید نسبت به مدت مشابه سال قبل را از آن خود کند و در حوزه بیشترین افزایش درآمد ماهانه نیز رتبه سوم را به خود اختصاص داده است به طوری که مبلغ فروش ماهانه پارس ۶۴ و مارون ۵۵.۲  درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش داشته است.

بر اساس همین گزارش بیشترین مقدار تولید نسبت به سال گذشته در کل پتروشیمی‌ها نیز به مارون اختصاص یافت به طوری که مقدار تولید مارون در شهریورماه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته بیش از ۷۷ درصد رشد کرد و از ۲۲۵ هزار تن در شهریور ۱۴۰۱ به بیش از ۳۹۹ هزار تن در شهریور سال جاری رسید.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر