/
۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۲:۰۹
مهندس رضا گنجی مدیرعامل پتروشیمی جم پیلن در گفتگو با نبض نفت خبر داد:

رونمایی از گرید HP515M پتروشیمی جم پیلن در نمایشگاه نفت/ دو گرید دیگر در راه است

مراسم رونمایی از گرید HP515M پتروشیمی جم پیلن صبح امروز با حضور معاون وزیر نفت در نمایشگاه بین‌المللی نفت تهران برگزار شد و مهندس گنجی مدیرعامل این پتروشیمی از رونمایی دو گرید دیگر تا پایان سال جاری خبر داد.
..
کد خبر : ۶۱۱۸۰

به گزارش نبض نفت مراسم رونمایی از گرید HP515M پتروشیمی جم پیلن صبح امروز با حضور مهندس مرتضی شاهمیرزایی معاون وزیر نفت در نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی تهران برگزار شد. در همین راستا مهندس رضا گنجی مدیرعامل پتروشیمی جم پیلن در یک گفتگوی اختصاصی با نبض نفت به تشریح جزئیات این گرید پرداخت و گفت: پتروشیمی جم پیلن به عنوان بزرگ‎ترین تولیدکننده و عرضه‎کننده PP  کشور است. امروز مراسم رونمایی از گرید HP515M که در گرید فیلم دسته‌بندی می‎شود انجام شد. مهندس گنجی در خصوص فواید این محصول گفت: با توجه به خواصی که این محصول دارد هم سرعت تولید را افزایش می‎دهد و با توحه با قابلیت چاپی که دارد می‎تواند در صنایع پایین‎دستی استفاده شود. این محصول در صنعت بسته‎بندی پوشاک، مواد غذایی و سایر بسته‎بندی‎ها استفاده خواهد شد.

مدیرعامل پتروشیمی جم پیلن از رونمایی دو گرید دیگر تا پایان سال 1403 خبر داد و گفت: در سال 1402 در مجموع دو گرید رونمایی شد اما در سال 1403 هم سه گرید جدید پیش‎بینی شده که رونمایی از گرید اول امروز انجام شد و تا پایان سال دو گرید دیگر نیز رونمایی خواهد شد.

فیلم کامل این گفتگو بر روی اینستاگرام نبض نفت منتشر شده است.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر