/
۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۳
 مهندس محسن ایرانزاد مدیرعامل شرکت پالایش نفت تهران در گفتگو با نبض نفت تشریح کرد:

خبرهای خوش مدیرعامل شرکت پالایش نفت تهران برای پرسنل این شرکت/ تفاهم‌نامه ساخت مسکن را امضا کرده‎ایم

ایران‎زاد مدیرعامل شرکت پالایش نفت تهران با اشاره به نقش و اهمیت نیروی انسانی گفت برای پرسنل خوب این مجموعه برنامه‎های زیادی در نظر گرفته‎ایم.
..
کد خبر : ۶۱۲۸۲

 

ایران‎زاد مدیرعامل شرکت پالایش نفت تهران با اشاره به نقش و اهمیت نیروی انسانی تاکید کرد که نیروی انسانی سرمایه‎های اصلی پالایشگاه تهران به شمار می‎روند.

 

مهندس محسن ایران‎زاد مدیرعامل شرکت پالایش نفت تهران در یک گفتگوی اختصاصی با پایگاه خبری  نبض نفت مهمترین برنامه‎های خود در حوزه نیروی انسانی را برای سال 1403 تشریح کرد. 

وی در خصوص اهمیت نیروی انسانی و برنامه‎های مهم این شرکت برای پرسنل و نیروی انسانی گفت: نیروی انسانی سرمایه‎های اصلی پالایشگاه تهران است. نیروی انسانی اگر بالاتر از سرمایه‎های مادی شرکت نیاشند همسطح تجهیزات و سرمایه مادی شرکت هستند. یکی از مهمترین برنامه‎های هیئت مدیره پالایشگاه تهران که در هفت ماه گذشته مورد توحه همه اعضا بود بهبود معیشت کارکنان است.

ما در حال حاضر موضوع وام مسکن را برای پرسنل پیگیری می‏کنیم. به دنبال تفاهم‎نامه با بنیاد مسکن به دنبال ساخت مسکن ارزان قیمت برای کارکنان هستیم.  

پیگیری اعطای وام‎های معیشتی و بهبود کیفیت غذا در پالایشگاه از برنامه‎های مهم ما در حوزه خدمات رفاهی است.

چارت سازمانی در حال بازنگری است و در حال امضای یک تفاهم‎نامه با مرکز فناوری وزارت نفت هستیم تا نیروی انسای را از نظر علمی و فنی تقویت کنیم.

فیلم کامل این گفتگو بر روی کانال‌های خبری پایگاه نبض نفت در فضای مجازی منتشر می‎شود.  

 

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر