/
۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۲:۲۶
مهندس مهدی صادقیان مدیر پروژه میدان نفتی منصورآباد در گفتگو با نبض نفت:

میدان نفتی منصورآباد تا دو سال آینده به بهره‌برداری کامل می‌رسد/ 21 هزار بشکه نفت از این میدان تولید می‌شود

مهدی صادقیان مدیر پروژه میدان نفتی منصورآباد ضمن تقدیر از حمایت‌های مدیریت شرکت توسعه پترو ایران گفت این میدان نفتی تا دو سال آینده به بهره‌برداری کامل می‌رسد و روزانه 21 هزار بشکه نفت از این میدان تولید می‎شود.
..
کد خبر : ۶۱۲۸۷

مهندس مهدی صادقیان مدیر پروژه میدان نفتی منصورآباد در یک گفتگوی اختصاصی با پایگاه خبری نبض نفت در خصوص آخرین وضعیت این میدان نفتی گفت: میدان نفتی منصورآباد در شهرستان بهبهان واقع شده و باید 12 حلقه چاه جدید در این میدان نفتی حفاری شود. همچنین سه بوستر کلاستر نیز باید احداث شود. صادقیان افزود: با تلاش شبانه‎روزی کارکنان و حمایت مدیریت محترم شرکت تاکنون توانسته‎ایم هفت حلقه چاه را در بین میادین با 28 مخزن حفر کنیم که این یک رکورد محسوب می‎شود. تلاش ما این است که تا یک سال آینده با راه اندازی بوستر کلاستر BCC  حدود 12 هزار بشکه تولید نفت را افزایش دهیم و با راه اندازی دو بوستر کلاستر باقیمانده ظرف دو سال آینده این پروژه را به اتمام کنیم. وی تصریح کرد: ظرفیت افزایش تولید نفت در این میدان 21 هزار بشکه است. در این مسیر مشکلات زیادی داشتیم که توانستیم بر آنها فائق شویم.

مهندس صادقیان حمایت از شرکت‎های ایرانی را یکی از رویکردهای اصلی شرکت توسعه پترو ایران ذکر کرد و گفت: برای تولید تجهیزات سطح‎الارض از جمله الکتروپمپ‎ها، سپریتورها و کنترل ولوها همه سفارش گذاری شده و بیشتر تجهیزات ساخته شده و برخی از آنها به سایت منتقل شده است. برای ساخت این تجهیزات سعی کرده‎ایم از شرکت‎های ایرانی و ساخت داخل استفاده کنیم تا بدین طریق از آنها حمایت کنیم....

فیلم کامل این گفتگو بر روی کانال‌های خبری پایگاه نبض نفت در فضای مجازی منتشر می‎شود.  

 

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر