/
۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۶
پیام تسلیت معاون وزیر نفت در امور پتروشیمی برای «شهید جمهور»

رسالت و آرمان‌های جهادگونه رئیس‌جمهوری هرگز متوقف نمی‌ماند

مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی در پیامی با ابراز تأسف و تأثر فراوان در پی شهادت خادم‌الرضا، سیدابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهوری و جمعی از همراهان ایشان گفت: بی‌شک، رسالت و آرمان‌های جهادگونه و «شوق خدمتگزاری» آن فقید بزرگوار، هرگز متوقف نخواهد ماند.
کد خبر : ۶۱۳۴۸

 نبض نفت -  در متن پیام تسلیت مرتضی شاهمیرزایی در پی شهادت خادم‌الرضا، سیدابراهیم رئیسی آمده است:
«وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ
با تأسف و تأثر فراوان شهادت خادم‌الرضا، دکتر آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور محبوب کشورمان و جمعی از همراهان ایشان را که در مسیر خدمت و جهاد به میهن اسلامی، به درجه رفیع شهادت رسیدند، به محضر مقام معظم رهبری مدظله العالی و ملت شریف ایران اسلامی تسلیت عرض می‌کنم.
بی‌شک، رسالت و آرمان‌های جهادگونه و «شوق خدمتگزاری» آن فقید بزرگوار به‌عنوان دومین رئیس‌جمهور شهید ایران اسلامی که در شب میلاد هشتمین اختر تابناک آسمان ولایت و امامت به درجه رفیع شهادت نائل شد، هرگز متوقف نخواهد ماند.
گواه ما، فرموده ولی امر مسلمین جهان امام خامنه‌ای (مدظله العالی) است که فرمود: «هیچ اختلالی در کار کشور به‌ وجود نخواهد آمد و کارها منظم به پیش خواهد رفت.»
خانواده بزرگ صنعت پتروشیمی در اقصی‌نقاط کشور ضمن همدردی با ملت و دولت مردمی، همچنان به راهبردهای کلان خود در مسیر پیشرفت و تعالی کشور عزیزمان متعهد است و همچون ایام پرفرازونشیب گذشته، با همراهی صادقانه و متعهدانه تمام کارکنان خدوم خود، با عزمی راسخ به فعالیت‌های اجرایی صنعت پتروشیمی در این روزهای پراندوه ادامه می‌دهد؛ چراکه امام راحل (ره) فرمودند: کاری که برای خداست، نه برای افراد، نه برای اشخاص، نه برای شخصیت‌ها، این کار رکود نمی‌کند با رفتن افراد و با رفتن‌ شخصیت‌ها. ... برای اینکه خدا هست. رجایی و دیگران اگر نیستند، خدا هست.»

 

 

 

منبع:شانا

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر