/
۰۷ تير ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۰

استمرار و توسعه همبستگی ملی ناشی از غم جانکاه شهدای خدمت و ایجاد نمادی دیگر از انسجام ملی در 8 تیرماه

جواد کلاه‎دوزان دبیر انجمن هم‎افزایی اجتماعی اقوام کشور از مردم کشورمان خواست ضمن مشارکت حداکثری در انتخابات فردا همبستگی خود را نشان دهند.
..
کد خبر : ۶۱۹۱۸

جواد کلاهدوزان دبیر انجمن همافزایی اجتماعی اقوام کشوردر یک یادداشت ویژه به بررسی اهمیت چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در هشتم تیر 1403 پرداخته است. متن کامل این یادداشت به شرح زیر است:

شجره طیبه انقلاب اسلامی در طول قریب به یک قرن از عمر مبارک خویش، با طوفان های متعددی مواجه شده و به لطف خدای بزرگ و دور اندیشی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و خلف برحق ایشان، مقام معظم رهبری، بر همه مشکلات فائق آمده است. جمهوری اسلامی توانسته است با تلفیق مناسبی از اراده الهی و اراده مردم در انتخاب زمامداران و قرار دادن اراده مردم در طول اراده الهی الگویی شایسته از کشور داری نوین را به جهانیان عرضه نماید.

به لطف خدای بزرگ و درایت ولی فقیه و فعالیت رجال سیاسی کشور تحت زعامت ایشان، حوادث هولناک گوناگون چند دهه اخیر نه تنها نتوانسته، مانع حرکت و پیشروی انقلاب شود، بلکه بعنوان موتور محرکه و شتاب دهنده آن عمل کرده است. هشت سال جنگ تحمیلی، ترورهای کورکورانه متعدد در دهه اول انقلاب، تحریم های متعدد اقتصادی از بدو شروع انقلاب تاکنون، تشدید گرفتن اقدامات خرابکارانه رژیم جعلی صهیونیستی در سال های اخیر، تقابل مشترک تروییکای اروپایی و ایالات متحده برای به زانو درآوردن انقلاب اسلامی و ایجاد اختلاف بین مردم و نظام اسلامی به انحای مختلف، تنها بخش کوچکی از اقدامات ظالمانه جبارین روزگار علیه جمهوری اسلامی ایران است.

علی رغم همه دشمنی ها و سنگ اندازی های قدرت های منطقه ای و بین المللی، تحقق عملیات وعده صادق، خط بطلانی بر تمام کوشش های معاندین داخلی و خارجی برای توقف حرکت انقلاب بود. در ادامه مسیر حرکت کشتی انقلاب تحت زعامت ولی فقیه، ملت در سال 1400 تصمیم گرفت، عنان قوه مجریه کشور را به دست یکی از فرزندان صالح، نستوه و خستگی ناپذیر خود بسپارد. ایشان در قریب به 33 ماه مسولیت، 46 سفر استانی داشته اند. لذا فقط توجه به همین یک آمار نشان دهنده میزان دغدغه مندی رئیس دولت نسبت به ملت ایران در کل جغرافیای کشور بوده و ایشان با انتخاب چنین رویکردی در انجام وظایف خویش، اساسا تمرکز دولت در پایتخت را از بین برده و در نتیجه چنین رویکردی، تمام ایرانیان در اقصا نقاط کشور خود را در مرکز تصمیمات مهم و اساسی کشور می بینند.

در بعد بین الملی، دولت سیزدهم توانسته است، رویکرد نظام مبنی بر همگرایی در منطقه و نزدیک شدن دیدگاه های کشورهای اسلامی را به بهترین شکل ممکن نمایندگی کند. پیرو تدابیر عزتمندانه دستگاه دیپلماسی دولت سیزدهم، امروز رژیم صهیونیستی خود را در منطقه و جهان از هر زمانی تنهاتر دیده و سنگینی سایه سقوط را بر سر خود به درستی احساس می کند. علی رغم افزایش تحریم های گوناگون، فروش نفت کشور در سه سال اخیر جهشی غیرقابل تصور داشته است.

مراسم تشییع شهدای خدمت به یکی از مهمترین خیمه های اتحاد و همدلی در کشور تبدیل شده است. اینک که به برکت تلاش های شبانه روزی رئیس جمهور شهید، قافله انقلاب شتابان به سمت رشد و شکوفایی و همدلی ایران در حال حرکت است، انجمن هم افزایی اجتماعی اقوام کشور خود را ملزم می داند، تمام تلاش خود را برای گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خستگی ناپذیر خدمت معطوف داشته و به فرمان رهبر معظم انقلاب مبنی بر همکاری در برگزاری انتخاباتی شکوهمند در تراز نظام اسلامی و ملت شریف ایران لبیک گوید. این انجمن موکدا اعتقاد دارد، انتخابات اخیر کشور می تواند و باید، نمایشگر همدلی، برادری و برابری همه ایرانیان از هر قوم و قبیله و حزب و جناحی باشد و انشالله در روز انتخابات، یکبار دیگر ندای اتحاد و یکپارچگی ملت به گوش جهانیان خواهد رسید.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر