/
۳۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۰۸
حبیب قاسمی نماینده شهرضا و دهاقان در مجلس در گفتگو با نبض نفت:

وزیر پیشنهادی نفت رای لازم را از مجلس کسب می‌کند

قاسمی نماینده شهرضا و دهاقان در مجلس معتقد است با توجه به تجارب و توانمندی‌هایی که محسن پاکنژاد دارد فردا رای لازم را از مجلس می‌گیرد.
کد خبر : ۶۲۸۳۹

وزیر پیشنهادی نفت رای لازم را از مجلس کسب می‌کندحبیب قاسمی نماینده شهرضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون عمران مجلس در یک گفتگوی اختصاصی با پایگاه خبری نبض نفت با اشاره به نگاه مثبت اکثریت نمایندگان مجلس در خصوص محسن پاک‎نژاد وزیر پیشنهادی نفت گفت: بر اساس برنامه هیئت رئیسه مجلس تمام وزرا در تمام کمیسیون‎ها حضور یافته و برنامه‎های خود را ارائه کردند.

این عضو کمیسیون عمران مجلس در ادامه افزود: محسن پاک‎نژاد به عنوان گزینه معرفی شده برای تصدی وزارت نفت در کمیسیون عمران حضور یافت و برنامه‎های خود را ارائه کرد که بیش از 50 درصد امتیاز آورد و برنامه‎های وی با اسناد بالادستی کشور مطابقت زیادی داشت. قاسمی تصریح کرد: پاک‎نژاد از نظر تحصیلی مدارک وی مرتبط با صنعت نفت است و از نظر تجربی نیز فردی است که شرایط لازم برای احراز پست وزارت نفت را دارد. امروز عصر که صلاحیت وی در مجلس بررسی شد در حالی که فقط 15 نفر به عنوان مخالف ثبت نام کرده بودند اما بیش از 100 نفر برای موافقت با برنامه‎های محسن پاک‎نژاد ثبت نام کرده بودند. برنامه‎های ارائه شده توسط وزیر پیشنهادی نفت مورد پذیرش اغلب نمایندگان مجلس است. پیش‎بینی من این است که وزیر پیشنهادی نفت رای لازم را فردا از مجلس خواهد گرفت....

فیلم کامل این گفتگو بر روی شبکه‎های اجتماعی نبض نفت منتشر می‎شود.  

 

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر