/
۰۲ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۲

اعلام آمادگی انجمن فرهنگ سازی اقتصاد مقاومتی برای کمک به وزارت نفت دولت چهاردهم

مهندس عباسی لرکی دبیرکل انجمن فرهنگ سازی اقتصاد مقاومتی ضمن تبریک انتخاب محسن پاک‌نژاد به عنوان وزیر نفت از آمادگی کامل این انجمن برای حمایت از وزارت نفت دولت چهاردهم خبر داد.
..
کد خبر : ۶۲۸۸۰

به گزارش نبض نفت مهندس علی عباسی لرکی دبیرکل انجمن فرهنگ سازی اقتصاد مقاومتی در پیامی خطاب به دکتر محسن پاک‏نژاد ضمن تبریک ویژه به وی از آمادگی این انجمن برای حمایت از راهبردهای وزارت نفت دولت چهاردهم خبر داده است.

متن کامل این پیام به شرح زیر است:

باسمه تعالی
برادر ارجمند جناب آقای دکتر محسن پاک نژاد وزیر محترم نفت دولت چهاردهم
با سلام و احترام
ضمن آرزوی توفیق برای حضرتعالی و پاسداشت ایام سوگواری اربعین حسینی (ع)، بدینوسیله کسب رای اعتماد قاطعانه، قاطبه نمایندگان محترم مردم شریف ایران در مجلس شورای اسلامی را به حضرتعالی به عنوان وزیر نفت دولت وفاق ملی تبریک گفته و این مسئولیت را مایه مباهات و خرسندی صنعت نفت میدانیم و این انتصاب شایسته را صمیمانه تهنیت عرض می‌کنم.
تجارب ارزشمند جنابعالی در حوزه‌های متعدد و متنوع اجرایی، راهبردی و کلان حوزه نفت، نوید روزهایی پر از امید و تحرک برای این صنعت استراتژیک و زیر ساختی را می‌دهد و انجمن فرهنگ سازی اقتصاد مقاومتی بعنوان تشکل مردم نهاد در حوزه فرهنگ سازی اقتصاد مقاومتی و طبق سیاست های 24 گانه اقتصاد مقاومتی مبنی بر فرمایشات مقام معظم رهبری نیز با تمامی ظرفیت‌های خود همپای جنابعالی در خدمت به صنعت نفت و در تلاش برای افتخارآفرینی برای کشور خواهد بود.
دوام توفیقات حضرتعالی را در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، دولت وفاق ملی با پیروی از منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) از درگاه خداوند متعال مسئلت می نمایم.


علی عباسی لرکی دبیرکل انجمن فرهنگ سازی اقتصاد مقاومتی

 

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر