/
۰۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۹:۴۶
دبیرکل انجمن فرهنگ سازی و توسعه اقتصاد مقاومتی در گفتگو با نبض نفت تاکید کرد:

حضور جوانان در بدنه مدیریتی کشور یک ضرورت است/ محمدصادق عظیمی‎فر مصداق جوانی توانمند، شایسته و متخصص است

عباسی لرکی دبیرکل انجمن فرهنگ سازی و توسعه اقتصاد مقاومتی معتقد است حضور جوانان و نسل سوم انقلاب در بدنه مدیریتی کشور یک ضرورت است و محمدصادق عظیمی‎فر مصداق نسل سوم و جوانی توانمند، شایسته و متخصص است.
..
کد خبر : ۶۲۹۶۷

علی عباسی لرکی دبیرکل انجمن فرهنگ سازی و توسعه اقتصاد مقاومتی که از مدیران باسابقه نفتی کشور به شمار میرود در یک گفتگوی اختصاصی با پایگاه خبری نبض نفت در خصوص انتصاب محمدصادق عظیمی‌فر به عنوان مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فراورده‏های نفتی ایران گفت: محمدصادق عظیمیفر مصداق جوانی توانمند، شایسته و متخصص است که در حال حاضر عهدهدار وظیفه سنگینی شده است. عباسی لرکی تصریح کرد: با توجه به انتصاب این جوان شایسته و توانمند ضرورت دارد یک فضای همدلی و همراهی بین پیشکسوتان، نخبگان و متخصصین صنعت نفت شکل گیرد تا شاهد روزهایی خوب در صنعت پالایش و پخش کشور باشیم.

مدیر سابق میدان نفتی چنگوله در ادامه اظهار داشت: وزیر نفت دولت چهاردهم با ابلاغ سیاستها و اهداف ۱۲ گانه، مسیر راه هوشمندانهای را برای معاون جوان و متهد خود مشخص کرد. در طول تاریخ این ملت صفحات زرین بیشماری را شاهد بودهایم که میتوان به نقش جوانان در ۸ سال دفاع مقدس اشاره کرد.

عباسی لرکی حضور جوانان در بدینه مدیریتی کشور را یک امر ضروری و لازم توصیف کرد و گفت: امروز حضور جوانان در بدنه و سطوح کلان مدیریت کشور هر چند دیر اما پیامی معنادار به نسل سوم انقلاب است. در پایان لازم میدانم ضمن آرزوی توفیقات و الطاف واسعه الهی برای دولت چهاردم نقش کلیدی و مهم مردم و سازمانهای مردم نهاد را نیز یادآوری کنم.

 

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر