گازرسانی سبب شکلگیری نگاه نو جامعه به شرکت ملی گاز شده است
وی اظهار کرد: شاخصه برند بودن آن است که رفتارها، کردارها و فرآیندهای کاری مدیران به الگویی برای دیگران تبدیل شود، زیرا برند یک شکل نیست، بلکه یک مفهوم و باور است، حقیقتی است که در ذهن انسانها شکل میگیرد و احترام دیگران را برای شما به ارمغان میآورد.
معاون وزیر نفت در امور گاز با بیان اینکه مدیران عامل باید روی سه نکته خاص تأکید کنند، گفت: در مرحله نخست، مدیران باید خود مدل باشند. مدل بودن یکی از مهمترین مواردی است که میتواند دیگران را با شما همراه سازد. یک مدیر مدبر، خلاق، با تقوی و ... میتواند همراهی ارزنده برای کارکنان خود باشد.
وی تصریح کرد: دومین نکته مربی بودن است، یعنی مدیرعامل باید یک مربی بهتمام معنا باشد، نقاط قوت و ضعف افراد گروه خود را بشناسد و با رفع نقاط ضعف، توانمندیهای آنان را افزایش دهد و سپس در جای درست از آنها استفاده کند. در این صورت، آن فرد که اکنون به سازمان اعتماد پیدا کرده، ترغیب میشود که بیشتر و بهتر کار کند و این بهترین روش برای دستیابی به بهرهوری بیشتر است. اگر انتظار داریم همه همکاران ما با کل ظرفیت وجودی خود فعالیت کنند، باید به آنها اعتماد کنیم و ظرفیتهای وجودی خود و آنان را به نحو احسن پرورش دهیم.
عراقی ادامه داد: سومین نکته در این زمینه تشویق است، زیرا در بیشتر موارد، یک تشویق و تشکر ساده، تأثیر شگفتانگیزتری روی عملکرد و کارکرد کارکنان دارد.
ما را در کانال تلگرامی نبض نفت دنبال کنید