جلب رضایت مشتری، اهداف مهم و حیاتی سازمان ها
به گزارش نبض نفت به نقل از روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران، حسن رضا میر بلوکی مدیر عامل شرکت گاز استان خراسان شمالی، رضایت مردم از خدمات دستگاه های دولتی را یکی از شاخص های اصلی سنجش کارآمدی و رشد عنوان کرد و افزود: شاخص هایی از قبیل سرعت، صحت و دقت در انجام کار مراجعان، چگونگی رفتار و برخورد با خدمات گیرندگان و اطلاع رسانی مناسب، عواملی هستند که در رضایتمندی مراجعین دستگاه های دولتی تاثیر می گذارد.
وی همچنین جلب رضایت مشتری را از اهداف مهم و حیاتی سازمان ها عنوان و ابراز امیدواری کرد: برگزاری دورههای آموزشی گامی مؤثر در راستای رسیدن به اهداف عالیه حقوق شهروندی در نظام اداری است.
شایان ذکر است دوره آموزشی دو روزه ای با عنوان آشنایی با استانداردهای 10002 ISO و 10004 ISO با حضور 23 نفر از اعضای کمیته راهبری، طرح تکریم، سلامت اداری، هیات رئیسه شرکت و روسای ادارات گاز شهرستان ها تشکیل شد.
در این دوره عنوان شد: استفاده از انتقادها و پیشنهادهای سازنده مردم را به عنوان یک فرصت کلیدی باید درنظر گرفت و تهیه و توزیع برگه های نظر سنجی، جمع آوری و استخراج نتایج و ارسال گزارش ها به مدیران ارشد سازمان را از مهم ترین اقدماتی خواند که یک سازمان را در رسیدن به اهداف خود در چارچوب این استانداردها یاری می رساند.