افزایش رضایتمندی مشترکین با توسعه ارائه خدمات غیرحضوری و الکترونیکی
به گزارش نبض نفت به نقل از روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران، اسماعیل مفرد بوشهری مدیرعامل شرکت گاز استان قزوین با بیان مطلب فوق، گفت: در راستای طرح تکریم ارباب رجوع و بهبود مستمر روش های ارائه خدمات به مشترکین، شرکت گاز نسبت به توسعه خدمات غیرحضوری و الکترونیکی اقدام کرده که امید است این روند به افزایش حداکثری رضایتمندی مشترکین در استان منجر شود.
وی افزود: تلفن گویای شرکت گاز استان امکان ارائه خدماتی همچون دریافت
کارکرد کنتور، اعلام آخرین بدهی همراه با شناسه قبض برای پرداخت و اعلام آخرین قبض
پرداختی را بدون نیاز به مراجعه حضوری و صرفاً از طریق تماس تلفنی فراهم کرده است.
بوشهری همچنین با اشاره به ارائه 7 خدمت از طریق سایت شرکت گاز استان،
بیان داشت: ارائه خدماتی همچون درخواست جابجایی کنتور، درخواست تغییر مشخصات مالک،
درخواست تست کنتور و درخواست جابجایی علمک گاز و... از طریق مراجعه مشترکین به سایت
امکان پذیر است و درخواست کنندگان خدمات مذکور نیازی به حضور در امور مشترکین اداره
های گاز ندارند.
وی در پایان همچنین با اعلام شماره پیامک 200003194 گفت: مشترکین گاز میتوانند
با ارسال شماره اشترک خود به شماره پیامکی 200003194 از آخرین قبض صادر شده مطلع شوند
و با دریافت شناسه های قبض و پرداخت نسبت به تسویه حساب خود اقدام کنند.