/
۱۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۴

آیین بزرگداشت سی امین سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره) و قیام 15 خرداد

آیین بزرگداشت سی امین سالگرد ارتحال ملکوتی بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و قیام 15 خرداد در شرکت ملی حفاری ایران برگزار شد.
کد خبر : ۱۷۹۹۳

به گزارش نبض نفت به نقل از روابط عمومی  شرکت ملی حفاری ایران در این آیین که  روز دوشنبه (13 خردادماه) در ساختمان مرکزی شرکت برگزار گردید، مهندس سید عبداله موسوی مدیرعامل، قائم مقام و معاونان مدیرعامل، جمعی از مدیران ارشد، متخصصان، کارشناسان و کارکنان بخش های مختلف ستادی و عملیاتی شرکت حضور داشتند.

در این مراسم که از سوی روابط عمومی و پایگاه مقاومت بسیج  شرکت برنامه ریزی شده بود حجت الاسلام والمسلمین میر احمد رضا حاجتی درباره شخصیت والای امام خمینی (ره) و دستاوردهای انقلاب اسلامی به تفصیل مطالبی بیان و اظهار کرد: انقلاب اسلامی به رهبری امام (ره) تحول بزرگی در جهان ایجاد و ماهیت قدرت را در دنیا تغییر داد.

امام جمعه موقت اهواز افزود: امروز دستاوردهای انقلاب اسلامی در ابعاد مختلف به ویژه علمی بسیار قابل توجه است و جمهوری اسلامی در حوزه تحقیقات و پژوهش در میان کشورها دارای جایگاه و شاخص های ارزشمند می باشد.

وی  ضمن بزرگداشت سالروز قیام 15 خرداد،  فضائل ماه مبارک رمضان را مورد اشاره قرار داد و گفت: رمضان  ماه ضیافت الهی، رحمت و مغفرت است و امید که توفیق بهره مندی از برکات معنوی این ماه نصیب همگان گردد.

حجت الاسلام و المسلمین حاجتی تأسیس شرکت ملی حفاری ایران به فرمان امام خمینی (ره) را یاد آور و اظهار کرد: این مجموعه در راستای برنامه های اقتصاد مقاومتی گام برداشته و نقش مهمی در صنعت نفت کشور ایفا می کند و عملکرد آن قابل تقدیر است.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر