/
۱۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۶

خط مشی "صدای مخاطب"

پایگاه خبری نبض نفت برای ارسال پیام توسط مخاطبان گرامی و انعکاس در بخش صدای مخاطب خط مشی مشخصی را تعیین کرده و در این چهارچوب اقدام به انتشار مطالب مخاطبان می‌کند.
کد خبر : ۱۸۰۸۶
صدای مخاطب صدای شماست

پایگاه خبری نبض نفت با هدف انجام رسالت حرفه‌ای خود بخش صدای مخاطب را ایجاد کرد تا بتواند یک تعامل دوطرفه با مخاطبان عزیز ایجاد کند و به کمک این راه ارتباطی بتواند مسائل و مشکلات مخاطبان را انعکاس داده و به گوش مسئولان برساند.

برای رسیدن به این هدف لازم است مخاطبان گرامی به موارد زیر توجه داشته باشند:


Ø هدف اصلی از ایجاد این بخش رساندن صدای شما به گوش مسئولان است.

Ø پیام‌هایی که در صدای مخاطب مورد توجه سایر مخاطبان قرار گیرد و مشکلات مطرح شده مربوط به جامعه بزرگی از کارکنان صنعت نفت کشور باشد توسط پایگاه خبری نبض نفت پیگیری شده و سعی می‌شود پاسخ رسمی وزارت نفت در این خصوص نیز گرفته شود.

Ø مسائل و مشکلاتی که جنبه شخصی داشته باشد در بخش صدای مخاطب منتشر نمی‌شود.

Ø رعایت شئونات اخلاقی، گفتاری و نوشتاری در چهارچوب عرف اجتماعی و رسانه‌ای در صدای مخاطب الزامی است.

Ø درج شماره تماس توسط مخاطبان در کنار پیام ارسالی الزامی است. درج شماره تماس صرفاً برای جلوگیری از سوء استفاده افراد و گروههایی است که قصد سوء استفاده از این پل ارتباطی را دارند و شماره تماس مخاطب کاملا محرمانه باقی خواهد ماند.

Ø مخاطبان گرامی می‌توانند در کنار مطالب خود عکس و فیلم نیز ارسال کرده تا در بخش صدای مخاطب منعکس شود.

Ø مخاطبان گرامی می‌توانند مطالب مورد نظر خود را برای ادمین کانال خبری نبض نفت ارسال کرده تا در صورت تایید در بخش صدای مخاطب منتشر شود.



با تقدیم احترام؛ پایگاه خبری نبض نفت

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر