اولویتهای اطلاعرسانی شرکت ملی نفت ایران تشریح شد
۱- تبعیت و هماهنگی کامل با روابط عمومی ستاد شرکت ملی نفت ایران به منظور ایجاد شبکه ارتباطی و اطلاعرسانی موثر با مخاطبان شرکت در همه سطوح
۲- اطلاعیابی، پیشبینی، تحلیل و ارائه پیشنهادات عملی به مدیریت شرکت و روابط عمومی ستاد برای اطلاعرسانی موثر و بهموقع در سطح شرکت و جامعه
۳- تحرک و پویایی لازم برای انعکاس عملکرد شرکت به عموم مردم و ایجاد پشتوانه اجتماعی
۴- برنامهریزی مناسب برای دیدار خبرنگاران، اصحاب رسانه، نمایندگان مجلس، دانشجویان و سایر افراد گروههای موثر جامعه از پروژهها و عملیات توسعه و تولید شرکت برای تشریح عملکرد عظیم شرکت در شرایط خطیر کنونی
۵- ایجاد تعامل مناسب با رسانهها و شبکههای اجتماعی و گروهی
۶- حضور پررنگ در همه بخشهای شرکت به عنوان یک مدیریت همراه، دارای ایده و خلاقیت و بازوی اصلی
۷- انعکاس پیشرفتهای مرتبط در راستای اقتصاد مقاومتی و تامین کالاهای مورد نیاز با تکیه بر توان ایرانی، از طریق کلیه امکانات رسانهای، خبری و اجتماعی
۸- ایجاد روحیه امید و افزایش انگیزه سازمانی با فعالیتهای گسترده فرهنگی و اجتماعی در شرکت
۹- استفاده حداکثری از امکانات و توان شرکت برای بهبود و توسعه روابط درونسازمانی
۱۰- تدوین برنامههای راهبردی روابط عمومی و بازتعریف فرآیندهای کاری برای رشد، توسعه و تحول جدی مطابق با تغییرات سریع ارتباطات بینالمللی.