همراه اول برنده سطح تندیس جایزه ملی تعالی سازمانی سال 99
همراه اول که برای نخستین بار در این رویداد ملی حضور پیدا کرده است، موفق به کسب امتیازی در بالاترین سطح جایزه و دریافت «تندیس» بلورین شد.
جایزه ملی تعالی سازمانی برگرفته از مدل EFQM اروپا است که توسط سازمان مدیریت صنعتی برگزار میشود و سازمانها و شرکتهای بزرگ و مطرح کشور از صنایع مختلف، طی 18 دوره از برگزاری، در آن شرکت نمودهاند و از معتبرترین و باقدمتترین جوایز در سطح ملی است.
این جایزه مبتنی بر ارزیابی رویكردها و نظامهای مدیریتی سازمانها و نتایج موفقیتهای آنها است که توسط گروهی از ارزیابان خبره و براساس «الگوی تعالی سازمانی» سنجیده میشود.
همراه اول بهعنوان نخستین و بزرگترین اپراتور تلفن همراه کشور، در ادامه مسیر تعالی خود و با هدف سنجش میزان نقاط قوت و ضعف بر اساس الگوی تعالی سازمانی، وارد ارزیابی این رویداد ملی شده و با تکیه بر نتایج آن، ضمن استفاده از تجارب موفق در جهت بهبود مستمر و نهادینه کردن هرچه بیشتر فرهنگ تعالی و تفکر سیستمی در شرکت گام برداشته است.