«خدمت بی منت»، اولویت نخست شعب بانک ملی ایران است
بانک ملی ایران که متعلق به دولت، بیت المال و مردم است، تنها با دیدگاه هزینه و فایده اداره نمی شود، بلکه هدف نخست آن پیاده سازی اهداف بلند اقتصادی کشور و ارائه خدمات عمومی به مشتریان است و طبیعی است که در این مسیر، بسیاری از هزینه های اجتناب ناپذیر بر این بنگاه اقتصادی – اجتماعی تحمیل شود.
در چنین شرایطی، زیان دهی بخش قابل توجهی از شعب بانک ملی ایران پدیده ناشناخته ای نیست و این مساله، مبتلابه بسیاری از نهادهای حمایتی دولتی است.
با این حال توسعه زیرساخت های بانکداری دیجیتال، کاهش هزینه های غیرضرور و نیز ادغام شعب با بهره وری کم طی سال های اخیر، به مرور زیان ناشی از فعالیت شعب مورد اشاره را کاهش داده است.
بانک ملی ایران به پشتوانه سرمایه عظیم مردمی خود، خدمات رسانی به مشتریان در بیش از 3300 واحد را وظیفه ای قطعی می داند و در این مسیر از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.