مهمترین چالشهای مدیریتهای پایانههای نفتی ایران بررسی شد
به گزارش نبض نفت به نقل از شرکت پایانههای نفتی ایران، عباس اسدروز سهشنبه (چهارم مردادماه)در نشست شورای مدیران شرکت پایانههای نفتی ایران با اشاره به رویکرد و راهبردهای دولت سیزدهم، اظهار کرد: با توجه به سیاستها و راهبردهای دولت سیزدهم، چندین مورد اولویت اصلی شرکت پایانههاست که باید پیگیری و اجرا شود.
وی با بیان اینکه در تهیه و تدوین برنامههای راهبردی و کارت امتیاز متوازن (bsc) سازمانی باید با توجه به سیاستهای دولت سیزدهم بازنگری و بهروزرسانی شوند که در همین راستا فرآیندهای کاری و سازمانی باید اصلاح و به بلوغ لازم برسند، اظهار کرد: موضوع بهرهوری که در مسائل کارآیی و اثربخشی بسیار موثر و تأثیرگذار است، باید پیگیری شود.
مدیرعامل شرکت پایانههای نفتی ایران افزود: با توجه به اینکه پروژههای نیمهتمام در رسیدن به اهداف سازمانی نقشآفرین هستند بنابراین لازم است مسائل و مشکلات این پروژهها در تمامی حوزهها حل و اصلاح شود و در اسرع وقت نسبت به اتمام پروژهها اقدام لازم صورت پذیرد.
اسدروز ادامه داد: تمامی فرآیندهای اصلی و پشتیبانی شرکت از جمله برنامههای عملیاتی شامل احداث مخازن ذخیرهسازی جدید، تعمیرات اسکلهها و تأمین یدککشها، تکمیل پروژه ۷۲ واحدی، پیگیری مسائل مربوط به پایانه جاسک و... باید جز اولویتهای اصلی شرکت باشند.
وی گفت: با آسیبشناسی علتهای اجرا نشدن به موقع و مناسب پروژهها و تأمین کالا که بخشی از مسائل آنها مربوط به تهیه و تدوین مفاد شرح کارها و مشخصات فنی pmr کالاهای مورد نیاز است متقاضیان پروژهها باید به این موضوعات دقتنظر و تمرکز بیشتری داشته باشند.
مدیرعامل شرکت پایانههای نفتی ایران با بیان اینکه بحث دولت الکترونیک بسیار مهم است و شرکت باید بهعنوان ابزار اجرای سیاستها و سیستمهای داخلی نقشآفرینی و خود را مجهز به سیستمهای روز کند، تأکید کرد: مدیریت خدمات پشتیبانی با توجه به نقش حساس و مهم آن در رضایتمندی و انگیزه کارکنان سازمان، باید در پیمانهای خود ساز و کاری را لحاظ کند تا ارائه خدمات با کیفیت بالا و قابل قبولی ارائه شود.