کسب رتبه برتر شرکت گاز استان بوشهر در حوزه دولت الکترونیک
به گزارش نبض نفت به نقل از روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران،علی اکبر فقیه سرپرست شرکت گاز استان بوشهر گفت: این نشست تخصصی با شعار( فناوری اطلاعات و ارتباطات پیشران صنعت گازدر خدمت مردم ) برگزار شد و همکاران واحد فناوری و اطلاعات شرکت گاز استان بوشهر با کسب امتیاز عالی حائز رتبه برتر شدند.
وی افزود: شرکت گاز استان بوشهر با تعهد به جامعه و مسئولیت پذیری به عنوان یکی از ویژگیهای ارزشمند جامعه بشری سعی کرده تا با استفاده از فناوری برای مشتریان خود ارتقا، شفافیت،آگاهی و تعهد پاسخگویی مناسب ، بهبود فرآیندها، حفظ محیط زیست و ... ایجاد کند.
فقیه تصریح کرد: این شرکت با ایجاد بستر و ارتباطات لازم بین سازمان ها در راستای مسئولیت اجتماعی زیست محیطی اقدامات لازم و موثری انجام داده و با ارایه خدمات بدون کاغذ به وظیفه سازمانی و مدنی خود در قبال محیط زیست با شعار پیش به سوی خدمات بدون کاغذ عمل کرده است.
وی ادامه داد: شرکت گاز استان بوشهر در راستای تکریم ارباب رجوع و ایجاد بسترهای لازم به منظور ارایه خدمات الکترونیک و بر خط، خدماتی را از طریق میز خدمت الکترونیک یکپارچه به آدرس https://pishkhan boushehrgas. Ir و سامانه پیامکی به سر شماره 10004194 انجام داده است.
وی گفت: به منظور سهولت دسترسی و تسریع در دریافت خدمات، واحد واحد فناوری و اطلاعات این شرکت اقدام به ارایه 22 خدمت مصوب شناسه دار در دفاتر پیشخوان دولت کرده به گونهای که متقاضیان و مشترکین میتوانند با مراجعه به نزدیکترین دفتر پیشخوان نسبت به دریافت خدمات به صورت بر خط اقدام کنند.
فقیه در پایان کسب این رتبه را به مجموعه واحد فناوری اطلاعات و ارتباطات تبریک گفت.