/
۱۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۵
شرکت گاز استان بوشهر؛

کسب رتبه برتر شرکت گاز استان بوشهر در حوزه دولت الکترونیک

واحد فناوری اطلاعات و ارتباطات شرکت گاز استان بوشهر در نخستین نشست تخصصی اقدام های برجسته حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات حائز رتبه برتر شد.
کد خبر : ۵۰۱۳۲

به گزارش  نبض نفت به نقل از روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران،علی اکبر فقیه سرپرست شرکت گاز استان بوشهر گفت: این نشست تخصصی با شعار(  فناوری اطلاعات و ارتباطات پیشران صنعت گازدر خدمت مردم ) برگزار شد و همکاران واحد فناوری و اطلاعات شرکت گاز استان بوشهر با کسب امتیاز عالی حائز رتبه برتر شدند.

وی افزود: شرکت گاز استان بوشهر با تعهد به جامعه و مسئولیت پذیری به عنوان یکی از ویژگی‌های ارزشمند جامعه بشری سعی کرده تا با استفاده از فناوری برای مشتریان خود ارتقا، شفافیت،آگاهی و تعهد پاسخگویی مناسب ، بهبود فرآیندها، حفظ محیط زیست و ... ایجاد کند.

فقیه تصریح کرد: این شرکت با ایجاد بستر و ارتباطات لازم بین سازمان ها در راستای مسئولیت اجتماعی زیست محیطی اقدامات لازم و موثری انجام داده و با ارایه خدمات بدون کاغذ به وظیفه سازمانی و مدنی خود در قبال محیط زیست با شعار پیش به سوی خدمات بدون کاغذ عمل کرده است.

وی ادامه داد: شرکت گاز استان بوشهر در راستای تکریم ارباب رجوع و ایجاد بسترهای لازم به منظور ارایه خدمات الکترونیک و بر خط، خدماتی را از طریق میز خدمت الکترونیک یکپارچه به آدرس https://pishkhan boushehrgas. Ir و سامانه پیامکی به سر شماره 10004194   انجام داده است.

وی گفت: به منظور سهولت دسترسی و تسریع در دریافت خدمات، واحد واحد فناوری و اطلاعات این شرکت اقدام به ارایه 22 خدمت مصوب شناسه دار در دفاتر پیشخوان دولت کرده به گونه‌ای که متقاضیان و مشترکین می‌توانند با مراجعه به نزدیکترین دفتر پیشخوان نسبت به دریافت خدمات به صورت بر خط اقدام کنند.

فقیه در پایان کسب این رتبه را به مجموعه واحد فناوری اطلاعات و ارتباطات تبریک گفت.   

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر