/
۱۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۴
مدیر منطقه هرمزگان گفت:

حفظ حریم خطوط لوله فرآورده‌های نفتی نیازمند مشارکت همه دستگاه‌هاست

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه هرمزگان از برگزاری جلسه هماهنگی حفاظت از حریم خطوط لوله فرآورده‌های نفتی با حضور نمایندگان دستگاه‌های مختلف اجرایی استان خبر داد.
کد خبر : ۵۰۲۵۶

به گزارش  نبض نفت به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه هرمزگان، احمد سالاری‌فر گفت: به منظور بررسی شرایط حریم خطوط لوله فرآورده‌های نفتی در نقاط مختلف استان، جلسه هماهنگی و هم‌اندیشی با حضور مدیران شرکت خطوط لوله و مخابرات منطقه خلیج فارس، نمایندگانی از فرماندهی انتظامی هرمزگان، پلیس امنیت اقتصادی استان، دادستانی و مسئولین فنی و عملیاتی و حراست منطقه در سالن اجتماعات شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه هرمزگان برگزار شد.

سالاری‌فر در این جلسه با اشاره به ضرورت و اهمیت شناسایی و نشانه‌گذاری مسیر انتقال فرآورده و حفظ حریم آن بر اساس دستورعمل‌های موجود گفت: دادستان به دلیل حمایت از حقوق شهروندی و جلوگیری از هرگونه خطر احتمالی یا تصرف یا تعرض به این خطوط، دستورات لازم را صادر کرد.

در ادامه این جلسه، کیهان‌پور مدیر خطوط لوله و مخابرات منطقه خلیج فارس اظهار کرد: کارکنان فنی این شرکت بازدیدهای دوره‌ای مناسبی از مسیرها به عمل آورده‌اند و ضروری است گزارش این بازدیدها در اختیار مقامات تصمیم‌گیر قرار گیرد.

دهقان نماینده فرماندهی نیروی انتظامی استان از پیگیری موارد ارجاعی کارگروه تخصصی خبر داد و گفت: ما به عنوان ضابط قضایی در کنار همه دستگاه‌های مجری و متولی حفاظت از حقوق مردم هستیم.

در پایان این جلسه، مقرر شد نمایندگانی از دستگاه‌های حاضر گزارش وضعیت فعلی حریم قانونی خطوط انتقال فرآورده را بررسی و در جلسه بعد برای بررسی ارائه کنند.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر