/
۲۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۴
نماینده مردم خرمشهر در مجلس شورای اسلامی در دیدار با مدیر عامل شرکت گاز خوزستان:

عملکرد مجموعه گاز خوزستان در ارائه خدمات و تسهیلات گازرسانی قابل تقدیر است

نماینده مردم خرمشهر در مجلس شورای اسلامی در دیدار با مدیر عامل شرکت گاز خوزستان با تأکید بر توسعه شبکه گازرسانی به صنایع در راستای ایجاد اشتغال، گفت: عملکرد این مجموعه در ارائه خدمات و تسهیلات گازرسانی قابل تقدیر است.
کد خبر : ۵۰۴۰۳

به گزارش نبض نفت به نقل از روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران، نادرقلی زری میدانی مدیر عامل شرکت گاز استان خوزستان در دیدار با سید لفته احمدنژاد نماینده مردم شهرستان خرمشهر در خصوص توسعه گازرسانی به صنایع در راستای ارتقاء شاخص های اقتصادی دیدار و گفت وگو کرد.

وی با اشاره به اینکه بیش از 35 هزار مصرف کننده گاز طبیعی در بخش خانگی در شهرستان خرمشهر داریم، افزود: شهرستان خرمشهر ظرفیت های مطلوبی برای توسعه گازرسانی دارد.

زری میدانی گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون به 31 صنعت در شهرستان خرمشهر گازرسانی شده که با این میزان گازرسانی علاوه بر رفع بخشی از محرومیت‌ها، در راستای ایجاد اشتغال پایدار و ارتقای شاخص‌های اقتصادی در خرمشهر کمک شده است.

مدیر عامل شرکت گاز استان خوزستان با بیان اینکه براساس تفاهم نامه‌ی منعقد شده شرکت ملی گاز ایران با کمیته امداد امام خمینی (ره) آمادگی داریم به مددجویان خدمات گازرسانی رایگان داده شود، تصریح کرد: در جهت رفع محرومیت شهرها و روستاهای استان برنامه مدون داریم.

سید لفته احمدنژاد نماینده مردم شهرستان خرمشهر در مجلس شورای اسلامی ضمن تقدیر از مجموعه گاز خوزستان به دلیل ارائه خدمات و تسهیلات گازرسانی به مردم خرمشهر، گفت: مردم شهرستان خرمشهر در دوران دفاع مقدس با تمام وجود در برابر ارتش رژیم بعث عراق ایستادگی کردند و انتظار می رود همان طور که آن‌ها دین خود را به کشورشان ادا کردند دستگاه‌های اجرایی نیز نسبت به رفع محرومیت‌ها به صورت جهادی پای کار باشند.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر