/
۰۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۸

مرحله مقدماتی بیست‌و‌ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم، اذان و نهج‌البلاغه برگزار شد

مرحله مقدماتی بیست‌وششمین دوره مسابقات قرآن کریم، اذان و نهج‌البلاغه‌ (یادواره شهدای مدافع امنیت) در ستاد شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران امروز پنج شنبه 8 دی ماه 1401 برگزار شد. در این دوره از مسابقات شرکت‌کنندگان در سطح ستاد و مناطق 37گانه بیش از سه هزار و 500 نفر هستند.
کد خبر : ۵۰۸۸۹

به گزارش نبض نفت به نقل از  روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران، در مراسم افتتاحیه این دوره از مسابقات، پس از تلاوت آیاتی چند از کلام‌الله مجید توسط قاری بین‌اللملی سیداحمد مقیمی، فضل‌الله اکبری قائم مقام مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران، ضمن تقدیر و تشکر از شرکت‌کنندگان و داوران این دوره از مسابقات گفت: این مسابقات در راستای ترویج و توسعه فرهنگ دینی و قرآنی، در بین کارکنان و همچنین خانواده‌های آنها برگزار شد.

در این دوره از مسابقات که بیش از سه هزار و 500 نفر در سطح شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران شرکت کردند، سهم ستاد شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران و منطقه تهران بیش از 200 نفر است که امروز این شرکت‌کنندگان با هدایت و راهنمایی عوامل اجرایی مسابقات، در شش سالن مختلف در فضایی سالم و معنوی در ستاد با یکدیگر به رقابت پرداختند.

شرکت‌کنندگان این مرحله از مسابقات با داوری و نظارت 13نفر از داوران برجسته قرآنی و 2 نفر از ناظران ملی قرآنی کشور در دو بخش برادران و خواهران، در 8 گروه سنی و در 11 رشته انتخابی (صحیح‌خوانی، قرائت تحقیق، قرائت تقلیدی، ترتیل، حفظ تخصصی، حفظ عمومی ،حفظ موضوعی، اذان، مفاهیم قرآن کریم، نهج‌البلاغه و قصه‌گویی) به رقابت پرداختند که پس از انتخاب نفرات برتر توسط داوران، برگزیدگان به مرحله نیمه نهایی 4 شرکت اصلی شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران راه می‌یابند.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر