/
۱۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۰

پنج کارشناس منطقه اصفهان به عنوان پژوهشگر برتر معرفی شدند

در مراسمی با حضور معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران از فعالیت‌های پژوهشی پنج نفر از کارشناسان شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اصفهان به عنوان پژوهشگر برتر در سطح شرکت ملی پالایش و پخش، تقدیر به عمل آمد.
کد خبر : ۵۱۰۳۸

به گزارش نبض نفت به نقل از  روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اصفهان، در این مراسم که برخی از مدیران شرکت‌های تابعه شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران، برخی شرکت‌های دانش‌بنیان و مسئولین پژوهش و فناوری شرکت حضور داشتند، از دستاوردهای فناورانه و تولیدات بار اول رونمایی شد.

در این مراسم، مدیر منطقه اصفهان ضمن اشاره به اینکه این شرکت پنج نفر از ۱۵ پژوهشگر برتر در سطح شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران را به خود اختصاص داده است، گفت: مهدی ایمانیان، محمد روان، مهدی دهقانی، امید امانی‌فر و آرزو شفی به عنوان پژوهشگران برتر در سطح شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران انتخاب و مورد تقدیر قرار گرفتند.

عبدالله گیتی‌منش ضمن اشاره به اینکه انتخاب این پژوهشگران از منطقه اصفهان حاکی از روحیه علمی، پژوهشی و جوان‌گرایی در سطح این شرکت است، اظهار کرد: انتخاب پژوهشگران برتر بر اساس فراخوان انجام شده و فعالیت‌های پژوهشی آنها در حوزه شناسایی و احصاء نیازهای فناورانه شرکت، مشارکت در پروژه‌ها و طرح‌های پژوهشی، فعالیت‌های پژوهشی حوزه زنان و خانواده و نیز تدوین کتب و مقالات علمی انجام شد.

گیتی‌منش همچنین به شناسایی و احصاء چهار نیاز فناورانه شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران توسط منطقه اصفهان و درج در سند پیشرفت دانش‌بنیان شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران در سال ۱۴۰۱ اشاره کرد.

مدیر منطقه اصفهان تصریح کرد: این نیازهای فناورانه در زمینه ایجاد سامانه مدیریت انرژی، طراحی سیستم کالیبراسیون نفتکش‌ها، اندازه‌گیری سطح مخازن انبارهای نفت و میترهای بارگیری است.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر