/
۰۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۳
مدير پالايشگاه دهم مجتمع گاز پارس جنوبي خبر داد:

ثبت بیش از 7 هزار نفر ساعت آموزش در حوزه ایمنی

مدير پالايشگاه دهم مجتمع گاز پارس جنوبي گفت: از ابتداي سال جاري تا پایان آذرماه، بيش از 7000 نفر آموزش در حوزه افزايش سطح ايمني متخصصان و كاركنان این پالايشگاه به ثبت رسيد.
کد خبر : ۵۱۷۶۷

به گزارش  نبض نفت به نقل از روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران، محمد نعمتي، مدير پالايشگاه دهم مجتمع گاز پارس جنوبي با اشاره به تخصص و توان متخصصان و كاركنان اين پالايشگاه بيان كرد: از ابتداي سال جاري تا پایان آذرماه بیش از 7 هزار نفر ساعت آموزش در حوزه ایمنی عمومی و تخصصی كاركنان پرتلاش فاز 19 مجتمع گاز پارس جنوبي به ثبت رسيده است.

وي در ادامه عنوان داشت: خوشبختانه با سیاست‌گذاری مجموعه مدیریت پالایشگاه دهم، اصل اول در انجام تمامی امور، ایمن بودن همه  ابعاد کار و سپس انجام فعالیت ها، نهادینه شده که این خود مرهون نگاه ویژه بخش‌های مختلف پالایشگاه به این مقوله است.

وی به فعالیت‌های حوزه ایمنی در 9 ماه گذشته از سال جاري در این پالایشگاه اشاره و تصريح كرد: تهیه مستندات مربوط به ارزیابی ریسک تمامی مشاغل شناسایی شده ،ارتقاء نرم افزار انومالی،راه اندازی نرم افزار انبار، راه اندازی نرم افزار آموزش،راه اندازی نرم افزار ایمنی،برگزاری جلسات مربوط به مدیریت PSV های پالایشگاه، برگزاری جلسات مربوط به مدیریتMIH های پالایشگاه به صورت مرتب هر ماه دو جلسه و برگزاری تمرين واكنش در شرايط اضطراري (ERT) چهار جلسه در هر ماه از موارد مهم در اين حوزه است.

مدير پالايشگاه دهم مجتمع گاز پارس جنوبي گفت: برگزاری تمرین  واكنش در شرايط اضطراري (ERC ) هر سه ماه یک بار،راه اندازی و برگزاری کمیته راهبردی HSE  بصورت ماهیانه،برگزاری تعداد 2368 جلسه TBM و آموزش 7463 نفر ساعت در محل کار در جهت افزايش سطح ايمني كاركنان در این بازه زمانی انجام شده است.

نعمتي در ادامه بيان كرد: برگزاری 50 جلسات ارزیابی ریسک فعالیت برای تمامی کارهای با ریسک بالا ،شناسایی تعداد 3170 عامل بالقوه آسیب رسان و اصلاح تعداد 3412 عامل بالقوه آسیب رسان، بازنگری تمامی مجوز کارهای صادر شده به تعداد 31365 مورد در راستای فعالیت های تعریف شده این واحد انجام شده است.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر