/
۱۹ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۵

مردم‌داری و پاسخگوئی دو رسالت مهم و ذاتی روابط عمومی است

مشاور مدیرعامل و سرپرست روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران در جلسه تعیین رویکرد و برنامه‌های سال جدید روابط عمومی گفت: مردم‌داری و پاسخگوئی دو رسالت مهم و ذاتی روابط عمومی است که باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.
کد خبر : ۵۳۴۳۳

به گزارش نبض نفت به نقل از  روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران، محسن مومنی در این جلسه، تدوین برنامه مدون در همه زمینه‌های کاری را مورد تأکید قرار داد و گفت: روابط عمومی هنر مردم‌داری است و این رسالت مهم بر عهده تمام نهادها و دستگاه‌های اجرائی است.

مومنی به تفاوت بین روابط عمومی بخش خصوصی و دولتی اشاره کرد و افزود: آنچه در روابط عمومی‌ بخش خصوصی هدف‌گذاری شده، مشتری‌مداری است ولی مسلما بخش دولتی با جامعه در ارتباط است و این ارتباط قطعا باید بر پایه مردم‌داری پایه گذاری شود.

وی پاسخگوئی را یکی دیگر از رسالت‌های مهم روابط عمومی برشمرد و بیان کرد: بکارگیری ابزارهای نوین ارتباطی در جهت برقراری ارتباط پویا‌تر با مخاطبان یکی از راه‌های ممکن در جهت نیل به این هدف خواهد بود.

مشاور مدیر عامل به گستره عملیاتی شرکت ملی پخش با توزیع روزانه بیش از 250 میلیون لیتر انواع فرآورده اشاره و اظهار کرد: این شرکت با توجه به تعدد ذینفعان هرچه دامنه ارتباطی و گسترده‌تری داشته باشد در زمینه اشاعه فرهنگ بهینه سازی مصرف سوخت نیز تاثیر گذاری بیشتری خواهد داشت.

 سرپرست روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران در این جلسه اهداف روابط عمومی در سال جدید را فهرست‌وار بیان کرد و شیوه‌های دستیابی به اهداف را برشمرد و گفت: پویائی و افزایش بهره‌وری با خدمت خوب محقق خواهد شد و باید جامعه را به سمت خلق ارزش در زمینه ایجاد نشاط، شادابی و انسجام و وحدت سوق داد.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر