/
۲۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۶

قیمت طلا امروز پنجشنبه 26 مرداد 1402

هر گرم طلا ۱۸ عیار با کاهش ۰.۶۸ درصدی نسبت به روز قبل ، ۲,۳۰۱,۳۰۰ تومان معامله شد.هر مثقال طلا 18 عیار در بازار امروز نسبت به روز قبل ، با ۶۹۰۰۰ تومان کاهش، ۹,۹۶۷,۰۰۰ تومان نرخ گذاری شد.هر اونس طلا در بازار امروز نسبت به روز قبل ، با ۲.۵۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹۹ کاهش، ۱,۸۹۴ نرخ گذاری شد.
کد خبر : ۵۶۳۵۲

قیمت گرم طلا ۱۸ عیار

نبض نفت _امروز هر گرم طلا ۱۸ عیار برخلاف رشد قبلی با افت قیمت روبرو بوده است، بطوری که هر گرم طلا ۱۸ عیار که روز قبل تا ۲,۳۱۷,۰۰۰ (دو میلیون و سیصد و هفده هزار) تومان رسیده بود، امروز - پنجشنبه ۲۶ مرداد ۱۴۰۲ مصادف با ۱۷ آگوست ۲۰۲۳ - با کاهش ۰.۶۸ درصدی به ۲,۳۰۱,۳۰۰ (دو میلیون و سیصد و یک هزار و سیصد ) تومان رسید.

قیمت مثقال طلا 18 عیار

امروز هر مثقال طلا 18 عیار برخلاف رشد قبلی با افت قیمت روبرو بوده است، بطوری که هر مثقال طلا 18 عیار که روز قبل تا ۱۰,۰۳۶,۰۰۰ (ده میلیون و سی و شش هزار) تومان رسیده بود، امروز - پنجشنبه ۲۶ مرداد ۱۴۰۲ مصادف با ۱۷ آگوست ۲۰۲۳ - با کاهش ۰.۶۹ درصدی به ۹,۹۶۷,۰۰۰ (نه میلیون و نهصد و شصت و هفت هزار) تومان رسید.

قیمت اونس طلا

امروز هر اونس طلا مانند روز قبل با کاهش قیمت روبرو شد، بطوری که هر اونس طلا که روز قبل تا ۱,۸۹۷ (یک هزار و هشتصد و نود و هفت ) رسیده بود، امروز - پنجشنبه ۲۶ مرداد ۱۴۰۲ مصادف با ۱۷ آگوست ۲۰۲۳ - با کاهش ۰.۱۳ درصدی به ۱,۸۹۴ (یک هزار و هشتصد و نود و چهار ) رسید.

منبع:اقتصادنیوز

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر