02 مهر 1402
کد خبر: ۵۶۵۶۴
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۷
شماره 301 نشریه داخلی «سفیر» با موضوع نقش و اهمیت بازاریابی در بانکداری نوین، برای علاقه مندان و مخاطبان منتشر شد.

به گزارش نبض نفت به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، در این شماره نشریه، گزارشی از نسل پنجم بازاریابی و حرکت به سمت تغییر روش های آن در نسل Z  و آلفا، نگاهی کوتاه بر بازاریابی نوین در نظام بانکی و نقش بازاریابی در اقتصاد بین الملل به رشته تحریر درآمده است.

همچنین سفر استانی مدیرعامل بانک به زنجان و سمنان، سالروز افتتاح موزه بانک ملی ایران، ارایه راهکارهای اصلاح کارکرد بانک کارگشایی، داستان اسکناس، مهارت های زندگی از دیدگاه یونیسف و سازمان بهداشت جهانی، استرس و نقش آن در سلامت روانی و جسمی کارکنان و گیمیفیکیشن به زبان ساده (دانش طراحی برای تغییر رفتار) از دیگر گزارش های شماره 301 نشریه سفیر است.

خوانندگان سفیر می توانند گپ و گفت جذاب با عنایت آتشی سرمربی اسبق تیم ملی بسکتبال ایران و گفت و گوی اختصاصی با عضو شورای دولتی عمان درباره رشد اقتصادی کشورهای مسلمان با اجرای بانکداری اسلامی را بخوانند.

این شماره نشریه در 112 صفحه و در دو بخش فارسی و انگلیسی در اختیار مخاطبان قرار گرفته است.

برای دسترسی به نسخه دیجیتال سفیر می توانید به بخش نشریات در پورتال خبری بانک ملی ایران مراجعه کنید.

ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظرات بینندگان