/
۰۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۷

قیمت دلار امروز پنجشنبه 6 مهر 1402

دلار در بازار آزاد در بازار امروز نسبت به روز قبل ، با ۲۷۰ تومان افزایش، ۴۹,۵۰۰ تومان نرخ گذاری شد.دلار در صرافی ملی با بدون تغییر ۰ درصدی نسبت به روز قبل ، ۴۱,۱۹۴ تومان معامله شد.دلار در بازار متشکل در بازار امروز نسبت به روز قبل ، با ۰ تومان بدون تغییر، ۴۱,۱۹۴ تومان نرخ گذاری شد.دلار در سامانه سنا با بدون تغییر ۰ درصدی نسبت به روز قبل ، ۴۱,۱۹۴ تومان معامله شد.دلار کانادا با افزایش ۰.۷۸ درصدی نسبت به روز قبل ، ۳۶,۶۷۴ تومان معامله شد.
کد خبر : ۵۷۰۸۷

قیمت دلار در بازار آزاد
نبض نفت -امروز دلار در بازار آزاد برخلاف افت قبلی خود، رشد قیمت را تجربه کرد، بطوری که دلار در بازار آزاد که روز قبل تا ۴۹,۲۳۰ (چهل و نه هزار و دویست و سی ) تومان رسیده بود، امروز - پنجشنبه ۰۶ مهر ۱۴۰۲ مصادف با ۲۸ سپتامبر ۲۰۲۳ - با رشد ۰.۵۴ درصدی به ۴۹,۵۰۰ (چهل و نه هزار و پانصد ) تومان رسید.
قیمت دلار در صرافی ملی
امروز دلار در صرافی ملی مانند روز قبل ، با افزایش و کاهش قیمتی روبرو نشدند، بطوری که دلار در صرافی ملی که روز قبل تا ۴۱,۱۹۴ (چهل و یک هزار و یکصد و نود و چهار ) تومان رسیده بود، امروز - پنجشنبه ۰۶ مهر ۱۴۰۲ مصادف با ۲۸ سپتامبر ۲۰۲۳ - به ۴۱,۱۹۴ (چهل و یک هزار و یکصد و نود و چهار ) تومان رسید.
قیمت دلار در بازار متشکل
امروز دلار در بازار متشکل مانند روز قبل ، با افزایش و کاهش قیمتی روبرو نشدند، بطوری که دلار در بازار متشکل که روز قبل تا ۴۱,۱۹۴ (چهل و یک هزار و یکصد و نود و چهار ) تومان رسیده بود، امروز - پنجشنبه ۰۶ مهر ۱۴۰۲ مصادف با ۲۸ سپتامبر ۲۰۲۳ - به ۴۱,۱۹۴ (چهل و یک هزار و یکصد و نود و چهار ) تومان رسید.
قیمت دلار در سامانه سنا
امروز دلار در سامانه سنا مانند روز قبل ، با افزایش و کاهش قیمتی روبرو نشدند، بطوری که دلار در سامانه سنا که روز قبل تا ۴۱,۱۹۴ (چهل و یک هزار و یکصد و نود و چهار ) تومان رسیده بود، امروز - پنجشنبه ۰۶ مهر ۱۴۰۲ مصادف با ۲۸ سپتامبر ۲۰۲۳ - به ۴۱,۱۹۴ (چهل و یک هزار و یکصد و نود و چهار ) تومان رسید.
قیمت دلار کانادا
امروز دلار کانادا برخلاف افت قبلی خود، رشد قیمت را تجربه کرد، بطوری که دلار کانادا که روز قبل تا ۳۶,۳۸۵ (سی و شش هزار و سیصد و هشتاد و پنج ) تومان رسیده بود، امروز - پنجشنبه ۰۶ مهر ۱۴۰۲ مصادف با ۲۸ سپتامبر ۲۰۲۳ - با رشد ۰.۷۸ درصدی به ۳۶,۶۷۴ (سی و شش هزار و ششصد و هفتاد و چهار ) تومان رسید.



منبع:اقتصادنیوز

برچسب ها:

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر