/
۰۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۱

قیمت طلا امروز پنجشنبه 6 مهر 1402

هر گرم طلا ۱۸ عیار با افزایش ۰.۱ درصدی نسبت به روز قبل ، ۲,۲۸۶,۶۰۰ تومان معامله شد.هر مثقال طلا 18 عیار با افزایش ۰.۱ درصدی نسبت به روز قبل ، ۹,۹۰۵,۰۰۰ تومان معامله شد.هر اونس طلا در بازار امروز نسبت به روز قبل ، با ۱.۸۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۲ افزایش، ۱,۸۷۵ نرخ گذاری شد.
کد خبر : ۵۷۰۸۸

قیمت گرم طلا ۱۸ عیار
امروز هر گرم طلا ۱۸ عیار برخلاف افت قبلی خود، رشد قیمت را تجربه کرد، بطوری که هر گرم طلا ۱۸ عیار که روز قبل تا ۲,۲۸۴,۳۰۰ (دو میلیون و دویست و هشتاد و چهار هزار و سیصد ) تومان رسیده بود، امروز - پنجشنبه ۰۶ مهر ۱۴۰۲ مصادف با ۲۸ سپتامبر ۲۰۲۳ - با رشد ۰.۱ درصدی به ۲,۲۸۶,۶۰۰ (دو میلیون و دویست و هشتاد و شش هزار و ششصد ) تومان رسید.
قیمت مثقال طلا 18 عیار
امروز هر مثقال طلا 18 عیار برخلاف افت قبلی خود، رشد قیمت را تجربه کرد، بطوری که هر مثقال طلا 18 عیار که روز قبل تا ۹,۸۹۵,۰۰۰ (نه میلیون و هشتصد و نود و پنج هزار) تومان رسیده بود، امروز - پنجشنبه ۰۶ مهر ۱۴۰۲ مصادف با ۲۸ سپتامبر ۲۰۲۳ - با رشد ۰.۱ درصدی به ۹,۹۰۵,۰۰۰ (نه میلیون و نهصد و پنج هزار) تومان رسید.
قیمت اونس طلا
امروز هر اونس طلا برخلاف افت قبلی خود، رشد قیمت را تجربه کرد، بطوری که هر اونس طلا که روز قبل تا ۱,۸۷۳ (یک هزار و هشتصد و هفتاد و سه ) رسیده بود، امروز - پنجشنبه ۰۶ مهر ۱۴۰۲ مصادف با ۲۸ سپتامبر ۲۰۲۳ - با رشد ۰.۰۹ درصدی به ۱,۸۷۵ (یک هزار و هشتصد و هفتاد و پنج ) رسید.



منبع:اقتصادنیوز

برچسب ها:

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر