/
۱۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۶

قیمت دلار امروز پنجشنبه 13 مهر 1402

دلار در بازار آزاد در بازار امروز نسبت به روز قبل ، با ۸۰ تومان افزایش، ۴۹,۶۸۰ تومان نرخ گذاری شد.دلار در صرافی ملی در بازار امروز نسبت به روز قبل ، با ۰ تومان بدون تغییر، ۴۱,۲۱۵ تومان نرخ گذاری شد.دلار در بازار متشکل با بدون تغییر ۰ درصدی نسبت به روز قبل ، ۴۱,۱۹۶ تومان معامله شد.دلار در سامانه سنا با بدون تغییر ۰ درصدی نسبت به روز قبل ، ۴۱,۱۹۶ تومان معامله شد.دلار کانادا با افزایش ۰.۱ درصدی نسبت به روز قبل ، ۳۶,۱۱۷ تومان معامله شد.
کد خبر : ۵۷۲۰۸

قیمت دلار در بازار آزاد
نبض نفت _امروز دلار در بازار آزاد مانند روز قبل رشد قیمت را تجربه کرد. دلار در بازار آزاد که روز قبل تا ۴۹,۶۰۰ (چهل و نه هزار و ششصد ) تومان رسیده بود، امروز - پنجشنبه ۱۳ مهر ۱۴۰۲ مصادف با ۰۵ اکتبر ۲۰۲۳ - با رشد ۰.۱۶ درصدی به ۴۹,۶۸۰ (چهل و نه هزار و ششصد و هشتاد ) تومان رسید.
قیمت دلار در صرافی ملی
امروز دلار در صرافی ملی مانند روز قبل ، با افزایش و کاهش قیمتی روبرو نشدند، بطوری که دلار در صرافی ملی که روز قبل تا ۴۱,۲۱۵ (چهل و یک هزار و دویست و پانزده ) تومان رسیده بود، امروز - پنجشنبه ۱۳ مهر ۱۴۰۲ مصادف با ۰۵ اکتبر ۲۰۲۳ - به ۴۱,۲۱۵ (چهل و یک هزار و دویست و پانزده ) تومان رسید.
قیمت دلار در بازار متشکل
امروز دلار در بازار متشکل مانند روز قبل ، با افزایش و کاهش قیمتی روبرو نشدند، بطوری که دلار در بازار متشکل که روز قبل تا ۴۱,۱۹۶ (چهل و یک هزار و یکصد و نود و شش ) تومان رسیده بود، امروز - پنجشنبه ۱۳ مهر ۱۴۰۲ مصادف با ۰۵ اکتبر ۲۰۲۳ - به ۴۱,۱۹۶ (چهل و یک هزار و یکصد و نود و شش ) تومان رسید.
قیمت دلار در سامانه سنا
امروز دلار در سامانه سنا مانند روز قبل ، با افزایش و کاهش قیمتی روبرو نشدند، بطوری که دلار در سامانه سنا که روز قبل تا ۴۱,۱۹۶ (چهل و یک هزار و یکصد و نود و شش ) تومان رسیده بود، امروز - پنجشنبه ۱۳ مهر ۱۴۰۲ مصادف با ۰۵ اکتبر ۲۰۲۳ - به ۴۱,۱۹۶ (چهل و یک هزار و یکصد و نود و شش ) تومان رسید.
قیمت دلار کانادا
امروز دلار کانادا برخلاف افت قبلی خود، رشد قیمت را تجربه کرد، بطوری که دلار کانادا که روز قبل تا ۳۶,۰۷۹ (سی و شش هزار و هفتاد و نه ) تومان رسیده بود، امروز - پنجشنبه ۱۳ مهر ۱۴۰۲ مصادف با ۰۵ اکتبر ۲۰۲۳ - با رشد ۰.۱ درصدی به ۳۶,۱۱۷ (سی و شش هزار و یکصد و هفده ) تومان رسید.




منبع :اقتصادنیوز

برچسب ها:

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر