/
۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۹

غرفه‌ای کوچک اما شرکتی توانمند و اثرگذار در ایستگاه بیست و هشتم+گزارش تصویری

بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی در حالی برگزار شد که شاهد حضور پرقدرت و توانمند شرکت دانش بنیان همگام صنعت بودیم شرکتی که با تجهیزات منحصر به فرد، صنعت نفت ایران را از بسیاری از تجهیزات دوار به خارج از مرزها بی‌نیاز کرده است.
..
کد خبر : ۶۱۲۳۶

تهیه و تولید: سیدمسعود حسینی

به گزارش نبض نفت بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی در حالی برگزار شد که به خاطر دلایل متعدد به برخی از شرکتهای بزرگ، غرفههای کوچک اختصاص داده بودند. شرکت همگام صنعت نیز با اینکه در غرفهای کوچک حضور داشت اما این غرفه کوچک به محلی برای نشان دادن توانمندی و اثرگذاری این شرکت تبدیل شده بود. حضور پررفت و آمد مدیران صنعت نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی کشور در این غرفه نشان داد که همگام صنعت همچنان یکی از شرکتهای اثرگذار در صنعت نفت کشور است.

این شرکت با داشتن نیروهای متخصص و جوان در طی چند سال اخیر محصولاتی به صنعت نفت کشور ارائه کرده که قابل ستایش است. سانتریفیوژ دکانتر، پمپ سانتریفیوژ، پمپ‌های کولینگ تاور(پمپ برج خنک کننده) و گیربکس‌های سانتریفیوژ تنها بخشی از دستاوردهای این شرکت دانشبنیان است که با عزم و اراده جوانان این مرز و بوم توانسته به موفقیت‌های متعدد دست پیدا کند.

بیست‌ و هشتمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پتروشیمی و پالایش، پذیرای بیش از ۲۵۰ شرکت خارجی و بیش از ۱۵۰۰ شرکت داخلی بود. به گزارش روابط عمومی شرکت همگام صنعت، در این نمایشگاه کشورهای روسیه، چین، آلمان، فرانسه، ژاپن، کانادا، ایتالیا، ترکیه، بلاروس، هندوستان، اتریش، آرژانتین حضور داشتند.

شرکت دانش بنیان همگام صنعت، سازنده تجهیزات دوّار صنایع نفت، گاز و پتروشیمی به همراه شرکت‌های داخلی فعال در حوزه‌های مختلف انرژی و صنایع مرتبط با نفت، حضور داشته و تازه‌ترین نوآوری‌های خود را به نمایش گذاشتند.

سیدحمید جوکار، مدیر روابط عمومی شرکت همگام صنعت، استمرار برگزاری نمایشگاه بین‌المللی صنعت نفت را ستودنی دانسته و آن را بزرگ‌ترین رویداد فنی انرژی ایران برشمرد و افزود: ما مفتخریم دوازدهمین سال حضور شرکت دانش بنیان همگام صنعت در نمایشگاه بین المللی نفت، گاز پتروشیمی و پالایش را گرامی داشته و با مدیران ارشد صنایع نفت، گاز، پتروشیمی و پالایش، اصحاب رسانه، مدیران مهندسی، فنی، نگهداری و تعمیرات، که از غرفه این مجموعه بازدید بعمل آورده، درباره تازه ترین فناوری های این مجموعه اعم از تولید انواع سانتریفیوژ دکانتر، پمپ سانتریفیوژ، پمپ های کولینگ تاور(پمپ برج خنک کننده)، گیربکس های سانتریفیوژ و دیگر محصولات مورد نیاز صنایع نفت، گاز و پتروشیمی به گفت‌وگو و تبادل نظر بپردازیم.

جوکار افزود: در مهم‌ترین رویداد نمایشگاهی صنعت نفت شرکتهای دانش بنیان، به همراه دست اندرکاران اصلی صنعت نفت ایران و جهان حضور جدی و فعال داشتند. وی در مورد فواید اصلی این نمایشگاه گفت: در این نمایشگاه، می توان با تازه‌ترین تحولات بازارهای محلی و بین‌المللی با رویدادهای مهم جهانی در حوزه صنایع مرتبط با نفت، گاز و پتروشیمی آشنا شد.

مدیر روابط عمومی شرکت همگام صنعت در ادامه اظهار داشت: در بیست وهشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت تهران، بیش از هزار و ۷۵۰ شرکت ایرانی و خارجی در بخش‌های مختلف ازجمله شرکت‌های بالادست نفت و گاز، اکتشاف و تولید، سازندگان داخلی، صنایع میان‌دستی و پایین‌دستی گاز، پالایش و پتروشیمی و شرکت‌های دانش‌بنیان، پارک‌های فناوری، دانشگاه‌ها، استارتاپ‌ها و دیگر شرکت‌های مرتبط با صنعت نفت حضور داشتند.

این نمایشگاه از 19 تا 22 اردیبهشت 1403 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار شد و شرکت دانشبنیان همگام صنعت مصمم است در سالهای آتی ضمن همکاری جدی با صنعت نفت کشور، همواره برای آبادانی این مرز و بوم و بینیاز کردن صنعت نفت به خارج از کشور گام بردارد.

غرفه‌ای کوچک اما شرکتی توانمند و اثرگذار در ایستگاه بیست و هشتم+گزارش تصویریغرفه‌ای کوچک اما شرکتی توانمند و اثرگذار در ایستگاه بیست و هشتم+گزارش تصویری

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر