/
۰۸ تير ۱۴۰۳ - ۰۱:۴۵
رمضانعلی سنگدوینی عضو کمیسیون انرژی مجلس در گفتگو با نبض نفت تشریح کرد:

مهمترین گزینه‌های ریاست کمیسیون انرژی مجلس/ صندلی خوشبختی به کدام یک می‌رسد؟

در حال حاضر و به گفته رمضانعلی سنگدوینی عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی هشت نفر برای ریاست کمیسیون انرژی رقابت می‌کنند که تکلیف این صندلی احتمالا این هفته مشخص می‌شود.
..
کد خبر : ۶۱۹۲۹

رمضانعلی سنگدوینی عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی و نماینده گرگان و آق قلا در خانه ملت در یک گفتگوی اختصاصی با نبض نفت از رقابت هشت نماینده برای تصدی ریاست کمیسیون انرژی خبر داد. به گفته سنگدوینی در حال حاضر غلامرضا دهقان ناصرآبادی نماینده کازرون، جواد سعدون‎زاده نماینده آبادان، احمد مرادی نماینده بندرعباس، محمد کعب عمیر نماینده شوش، موسی احمدی نماینده کنگان، دیر، جم و عسلویه و مصطفی نخعی نماینده نماینده سربیشه و نهبندان از جمله کاندیداهای ریاست کمیسیون انرژی مجلس هستند. سنگدوینی که خود نیز از کاندیداهای ریاست کمیسیون انرژی مجلس است در پاسخ به این سئوال که برای به دست آوردن این کرسی آیا با سایر اعضای کمیسیون هم لابی کرده‎اید گفت: من بلد نیستم لابی کنم و فقط کاندید شده‎ام. وی در خصوص وزن گزینه‎هایی که برای ریاست کمیسیون انرژی کاندید شده‎اند گفت: حتما همه این افراد خودشان را صاحب وزن می‎دانند که برای این سمت کاندید شده‎اند.

این نماینده گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی که سابقه حضور در مجلس یازدهم را هم دارد در خصوص تعداد نمایندگان استان‎ها در کمیسیون انرژی گفت: با توجه به اینکه تعداد نمایندگان استان خوزستان در کمیسیون انرژی کاهش یافته و به 4 نفر رسیده احتمالا رای آوردن یکی از نمایندگان استان خوزستان برای ریاست کمیسیون انرژی کاهش یافته است. سنگدوینی در ادامه گفتگوی خود با نبض نفت پیشنهاد داد که ریاست کمیسیون طی این چهار سال چرخشی باشد که اعضای کمیسیون باید با این موضوع موافقت کنند. در صورتی که اعضای کمیسیون انرژی بر سر ریاست چرخشی توافق کنند در این دوره چهار رئیس کمیسیون را تجربه خواهیم کرد.

سنگدوینی در خصوص انتخابات ریاست جمهوری نیز گفت: من معتقد هستم قد و قواره قالیباف از بقیه بیشتر است و اگر جلیلی کنار برود شرایط خیلی به نفع قالیباف خواهد بود. این عضو کمیسیون انرژی مجلس تاکید کرد که من از حامیان قالیباف هستم و حتی در گرگان برای وی ستاد راه‎اندازی کرده‎ام.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر