/
۰۴ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۲:۴۶
در گفتگوی رمضانعلی سنگدوینی نایب رئیس کمیسیون انرژی مجلس با نبض نفت تاکید شد؛

حمایت قاطع کمیسیون انرژی مجلس از وزیر جدید نفت

نایب رئیس کمیسیون انرژی مجلس معتقد است با توجه به رای مناسب و خوبی که پاک‌نژاد از مجلس گرفت در این شرایط کمیسیون انرژی باید با قاطعیت از وزیر جدید نفت حمایت کند.
..
کد خبر : ۶۲۹۲۶

تهیه و تولید: سیدمسعود حسینی

رمضانعلی سنگدوینی نماینده گرگتن و آق قلا و نایب رئیس کمیسیون انرژی مجلس در یک گفتگوی اختصاصی با پایگاه خبری نبض نفت اعتماد مجلس به تمام وزرای پیشنهادی دکتر مسئود پزشکیان را یک اتفاق مثبت دانست و گفت: به طور متوسط نمایندگان به وزرای پیشنهادی حدود 230 رای موافق و مثبت دادند که اتفاق خوبی قلمداد می‎شود. نایب رئیس کمیسیون انرژی مجلس در خصوص انتخاب محسن پاک‏نژاد به عنوان وزیر نفت نیز گفت: آقای پاک‏نژاد یک نیروی جوان است و انرژی مناسبی دارد. پاک‏نژاد یک نیرویی از جنس نفت است و کارکنان نفت هم دوست دارند کسی که در این حوزه بوده و از بدنه وزارت نفت است به عنوان وزیر انتخاب شود که خوشبختانه مجلس هم به وی رای مثبت داد.

سنگدوینی که در حال حاضر نایب رئیس اول کمیسیون انرژی است در خصوص حمایت این کمیسیون از وزیر جدید نفت گفت: ما در کمیسیون انرژی هر کمکی بتوانیم دریغ نخواهیم کرد و در کنار کمیسیون انرژی مجلس، مجموعه و سیستم مدیریتی وزارت نفت نیز باید به وزیر جدید کمک کنند تا شاهد تحولات خوبی در این وزارتخانه و صنعت نفت کشور باشیم. سنگدوینی افزود: نفت و وزارت نفت قلب و نبض کشور است. سیستم اداری و کل ساختار دولت به نفت نیازمند است و این وزارتخانه اهمیت بسیار زیادی دارد....

فیلم کامل این گفتگو بر روی شبکه های اجتماعی نبض نفت منتشر میشود.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر