/
۰۴ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۹:۱۱

حمایت انجمن کارفرمایی صنفی صنعت پالایش نفت از محمد صادق عظیمی‌فر

دکتر عاشوری دبیرکل انجمن کارفرمایی صنفی صنعت پالایش نفت انتصاب محمد صادق عظیمی‌فر به عنوان مدیرعامل جدید شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران را انتصابی ارزشمند ذکر کرد و تاکید کرد که به طور کامل از وی حمایت خواهد کرد.
..
کد خبر : ۶۲۹۱۸

دکتر ناصر عاشوری دبیرکل انجمن کارفرمایی صنفی صنعت پالایش نفت در یک گفتگوی اختصاصی با پایگاه خبری نبض نفت انتصاب محمد صادق عظیمی‌فر به عنوان مدیرعامل جدید شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران را انتصابی ارزشمند ذکر کرد و گفت: در ابتدا لازم می‎دانم به این انتصاب را به آقای محمد صادق عظیمی‌فر تبریک عرض کنم.

عاشوری افزود: تخصص و تجربه ارزشمند آقای عظیمی‌فر در حوزه‌های مختلف صنعت نفت می‌تواند این امیدواری را ایجاد کند که با مدیریت ایشان، شاهد پیشرفت‌های بیشتری در این صنعت باشیم.
دبیرکل انجمن کارفرمایی صنفی صنعت پالایش نفت به با اشاره به سوابق درخشان عظیمی‌فر گفت: آقای عظیمی‌فر دارای سوابق و تجربیات گسترده‌ای در زمینه‌های مختلف صنعت نفت است و ایشان پیش از این در سمت‌های مدیریتی مختلفی در شرکت‌های پالایشی و پتروشیمی فعالیت داشته‌اند و نقش مهمی در توسعه و بهبود فرآیندهای پالایشی ایفا کرده‌اند. همچنین، وی در زمینه‌های تحقیق و توسعه و به‌کارگیری فناوری‌های نوین در صنعت نفت نیز فعالیت‌های چشمگیری داشته‌اند.

در ادامه این گفتگو دکتر عاشوری به عنوان دبیر انجمن کارفرمایی صنفی صنعت پالایش نفت تاکید کرد که این انجمن در کنار محمد صادق عظیمی‌فر خواهد بود و به وی کمک خواهد کرد که مشکلات موجود در این صنعت به حداقل برسد. عاشوری افزود: انجمن صنفی کارفرمایی صنعت پالایش نفت ایران نیز در کنار ایشان و شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران خواهد بود تا با همکاری و هم‌افزایی، به تحقق اهداف و برنامه‌های توسعه‌ای این صنعت کمک کند. دکتر عاشوری در پایان ضمن تبریک مجدد به آقای عظیمی‌فر، برای ایشان آرزوی توفیق و سربلندی کرد.

 

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر