/
۰۴ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۰:۵۰
غلامرضا توکل نماینده سروستان، کربال و خرامه در خانه ملت در گفتگو با نبض نفت:

محمدصادق عظیمی فر از نیروهای متدین، متخصص و اجرایی کشور است

توکل نماینده سروستان، کربال و خرامه در مجلس شورای اسلامی محمدصادق عظیمی‌فر را از نیروهای متدین، متخصص و اجرایی کشور دانست که می‌تواند تحولات خوبی در شرکت ملی پالایش و پخش فراورده‎های نفتی ایران ایجاد کند.
..
کد خبر : ۶۲۹۲۴

غلامرضا توکل نماینده سروستان، کربال و خرامه در مجلس شورای اسلامی در یک گفتگوی اختصاصی با پایگاه خبری نبض نفت در خصوص انتصاب محمدصادق عظیمی‎فر به عنوان مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فراورده‎های نفتی ایران گفت: من شخصا چندین سال سابقه آشنایی با سردار جواد عظیمی‎فر پدر محمدصادق را دارم و این توفیق را  داشتیم که به عنوان همرزم برای دفاع از مرز و بوم ایران اسلامی تلاش کنیم. سوابق خانوادگی محمدصادق عظیمی‎فر کاملا شفاف و روشن است و ایشان از نیروهای مومن، متدین، متخصص و اجرایی به شمار می‎رود. توکل افزود: محمدصادق عظیمی‎فر یک نیروی جوان است که سوابق و تجربیات اجرایی خوبی هم دارد و می‎تواند منشا تحولات زیادی در پالایش و پخش باشد.

به عنوان نماینده مردم سروستان، کربال و خرامه در مجلس شورای اسلامی به این انتخاب دکتر محسن پاک‎نژاد تبریک گفته و امیدوار هستیم شاهد تحولات خوب و مثبتی در شرکت ملی پالایش و پخش فراورده‎های نفتی ایران باشیم.

 

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر