۹۵ درصد تجهیزات شرکت ملی گاز از محل تولیدات داخلی تامین میشود
وی با بیان اینکه امروزه با افزایش رقابت در همه زمینههای تجاری، داشتن برند نه تنها یک انتخاب، بلکه ضرورتی اجتنابناپذیر است و صنعت گاز نیز با وجود داشتن جایگاه ویژه در برنامه توسعه پایدار و متوازن کشور، برای فعالیت و حضور مؤثر در عرصههای بینالمللی نیازمند یک برند توانمند است، اظهار کرد: باید نقش برند در نفوذ و ماندگاری در بازارهای بینالمللی برای شرکتهای فعال در صنعت گاز، به ویژه شرکت ملی گاز تبیین شود تا آنها مشتاق برندسازی و تعیین و تثبیت جایگاه خود در عرصه رقابت جهانی شوند.
مدیر گازرسانی شرکت ملی گاز، ابزار و مکانیزمهای برندسازی را ثبات، منحصربهفرد بودن، مطلوبیت، نوآوری، توانایی عمل، اعتبار و حس همکاری برشمرد و گفت: باید این موارد را افزون بر عمل در مجموعه، هرچه بهتر و بیشتر توسعه دهیم و تقویت کنیم.
مؤمنی نقشه راهبرد مدیریت گازرسانی و جایگاه برندینگ را توسعه هدفمند گازرسانی، رشد بهرهوری، سرآمدی در بهرهبرداری و توسعه مشارکتهای تجاری و عملیاتی برشمرد و گفت: باید برای برند شدن، به این سه هدف کلان دست یابیم.
وی تحلیل مقاومسازی، مانیتورینگ ایستگاههای تقلیل فشار گاز، بهبود سیستم فیلتراسیون، جمعآوری اطلاعات و دادهکاوی و هوشمندسازی شبکه گاز طبیعی را جزو اهداف اصلی مدیریت گازرسانی در بحث برندسازی عنوان کرد و افزود: باید مدیران عامل گازهای استانی هرچه بیشتر روی این موارد تمرکز داشته باشند.
ما را در کانال تلگرامی نبض نفت دنبال کنید