/
۳۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۶

عملیات مهار آتش‌سوزی انبار لوازم آرایشی در شهرستان گناوه توسط همکاران شرکت نفت فلات قاره ایران

با تلاش همکاران ایمنی شرکت نفت فلات قاره ایران در منطقه بهرگان و در راستای عمل به مسئولیت‌های اجتماعی، آتش‌سوزی انبار لوازم آرایشی در شهرستان گناوه مهار شد.
کد خبر : ۵۵۱۹۶

به گزارش نبض نفت به نقل از روابط عمومی شرکت نفت فلات قاره ایران، ساعت 12:42 دقیقه بعدازظهر پنج‌شنبه  25 خرداد در تماس تلفنی از سوی فرماندار دیلم و معاون عمرانی استاندار با مدیر منطقه اعلام شد که یک مورد آتش‌سوزی در انبار بزرگ لوازم آرایشی شهرستان گناوه واقع در خیابان بسیج، کوچه پارکینگ ملت بوقوع پیوسته و نیاز مبرم به اعزام تیم امداد و نجات و خودروی آتش‌نشانی است.

مسئولین واحد ایمنی ضمن دریافت موافقت مدیر منطقه، بدون‌درنگ نسبت به اعزام تیم شماره یک آتش‌نشانی بوسیله یک دستگاه خودروی پیشرو و یک دستگاه کامیون آتش‌نشانی به سمت محل وقوع آتش‌سوزی اقدام کردند.

تیم اعزامی از منطقه پس از ارزیابی موقعیت آتش‌سوزی، در محل مستقر شده و با استفاده از وسایل و تجهیزات همراه، شروع به مهار آتش‌سوزی نمودند.

وسعت آتش‌سوزی به اندازه‌ای بود که سه طبقه از ساختمان محل یادشده طعمه آتش‌ شده بود و تیم اعزامی چندین مرتبه مبادرت به دریافت آب و پاشش فوم آتش‌نشانی کردند.

در نهایت با تلاش و درایت تیم اعزامی و همکاری سایر ارگان‌های حاضر در صحنه، آتش‌سوزی در ساعت 16:30 دقیقه همان روز بدون حادثه و به صورت کامل مهار شد.

گفتنی است، سرعت عمل، آمادگی و مهارت کارکنان اداره HSE منطقه از شاخصه‌های بارز و مهم این عملیات موفق بود. 

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر