/
۳۰ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۸

قیمت طلا امروز پنجشنبه 30 شهریور 1402

هر گرم طلا ۱۸ عیار در بازار روز قبل نسبت به ۲ روز پیش، با ۱۰۶۰۰ تومان کاهش، ۲,۳۳۰,۸۰۰ تومان نرخ گذاری شد.هر مثقال طلا 18 عیار با کاهش ۰.۴۸ درصدی نسبت به ۲ روز پیش، ۱۰,۰۹۰,۰۰۰ تومان معامله شد.هر اونس طلا در بازار امروز نسبت به روز قبل ، با ۱۸.۵ کاهش، ۱,۹۲۷ نرخ گذاری شد.
کد خبر : ۵۶۹۵۸

قیمت گرم طلا ۱۸ عیار
نبض نفت _روز قبل هر گرم طلا ۱۸ عیار برخلاف رشد قبلی با افت قیمت روبرو بوده است، بطوری که هر گرم طلا ۱۸ عیار که ۲ روز پیش تا ۲,۳۴۱,۴۰۰ (دو میلیون و سیصد و چهل و یک هزار و چهارصد ) تومان رسیده بود، امروز - پنجشنبه ۳۰ شهریور ۱۴۰۲ مصادف با ۲۱ سپتامبر ۲۰۲۳ - با کاهش ۰.۴۵ درصدی به ۲,۳۳۰,۸۰۰ (دو میلیون و سیصد و سی هزار و هشتصد ) تومان رسید.
قیمت مثقال طلا 18 عیار
روز قبل هر مثقال طلا 18 عیار برخلاف رشد قبلی با افت قیمت روبرو بوده است، بطوری که هر مثقال طلا 18 عیار که ۲ روز پیش تا ۱۰,۱۳۹,۰۰۰ (ده میلیون و یکصد و سی و نه هزار) تومان رسیده بود، امروز - پنجشنبه ۳۰ شهریور ۱۴۰۲ مصادف با ۲۱ سپتامبر ۲۰۲۳ - با کاهش ۰.۴۸ درصدی به ۱۰,۰۹۰,۰۰۰ (ده میلیون و نود هزار) تومان رسید.
قیمت اونس طلا
امروز هر اونس طلا برخلاف رشد قبلی با افت قیمت روبرو بوده است، بطوری که هر اونس طلا که روز قبل تا ۱,۹۴۶ (یک هزار و نهصد و چهل و شش ) رسیده بود، امروز - پنجشنبه ۳۰ شهریور ۱۴۰۲ مصادف با ۲۱ سپتامبر ۲۰۲۳ - با کاهش ۰.۹۵ درصدی به ۱,۹۲۷ (یک هزار و نهصد و بیست و هفت ) رسید.


منبع:اقتصادنیوز

برچسب ها:

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر