/
۲۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۲۳

آیا محسن پاک‌نژاد گزینه مطلوب زنگنه است؟

پیگیری‌های نبض نفت نشان می‌دهد موضوع روابط نزدیک محسن پاک‌نژاد و بیژن زنگنه خیلی رنگ و بوی واقعیت ندارد و فقط برای تخریب گزینه پیشنهادی وزارت نفت است.
..
کد خبر : ۶۲۷۳۸

سیدمسعود حسینی سردبیر نبض نفت

به گزارش نبض نفت همزمان با معرفی محسن پاک‌نژاد به عنوان وزیر پیشنهادی نفت، برخی تلاش دارند این شائبه را در فضای رسانهای کشور ایجاد کنند که محسن پاک‌نژاد نه‌تنها گزینه پیشنهادی بیژن زنگنه وزیر سابق نفت است بلکه با انتخاب پاک‌نژاد به عنوان سکاندار صنعت نفت باز هم شاهد تداوم سیاستها و رویکردهای بیژن زنگنه در این وزارتخانه خواهیم بود. حتی برخی از مخالفان وزیر پیشنهادی نفت این موضوع را به کارکنان این صنعت القا می‌کنند که محسن پاک‌نژاد توجهی به نیروی انسانی نخواهد داشت.

 

با توجه به اهمیت موضوع به عنوان یک رسانه بر آن شدیم تا واقعیت را جویا شویم. پیگیریهای نبض نفت نشان می‌دهد این موارد صرفاً برای تخریب پاک‌نژاد مطرح شده است. به گفته برخی از نزدیکان که در جلسات مشترک زنگنه و پاکنژاد حضور داشتند در آخرین سالهای حضور پاکنژاد در وزارت نفت، زنگنه چندان روی خوش به این مدیر نشان نمیداد. ضمن اینکه مدیریت‌های او در صنعت نفت منحصر به دوره  هشت ساله دوم حضور زنگنه در وزارت نفت نیست و در دوره ریاست جمهوری دکتر محمود احمدینژاد نیز مسئولیت‌هایی بر عهده داشته است.  همچنین در سالهای پایانی حضور بیژن زنگنه در صنعت نفت و در حالی که آیدین ختلان دستیار ویژه وزیر نفت بود رابطه چندان نزدیکی با محسن پاکنژاد نداشت. حال که دکتر مسعود پزشکیان از بین گزینههای موجود و معرفی شده توسط کارگروههای مختلف، یکی از گزینههای باتجربه و خوشنام را به عنوان وزیر پیشنهادی نفت به مجلس معرفی کرده لازم است اعضای کمیسیون انرژی مجلس بدون توجه به فضاسازی‌های منفی سهم‌خواهان، و با توجه به سوابق مثبت او در نفت، حمایت لازم را از پاکنژاد داشته باشند تا شاهد حضور یک مدیر شایسته، باتجربه، متخصص و کاربلد در صنعت نفت کشور باشیم.

 

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر