/
۰۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۵

خادمی فیش حقوقی خود را نشان داد/اختلافم با زنگنه حضور افراد نالایق در پست های کلیدی نفت است

عضو کمیسیون انرژی مجلس با نشان دادن فیش حقوقی خود درباره ادعای مطرح شده وزارت نفت در خصوص حقوق ۲۷ میلیونی‌ و خانه 290متری اش توضیحاتی ارایه کرد.
کد خبر : ۱۱۲۹۸

در پی واکنش وزارت نفت به هدایت الله خادمی نماینده ایذه و باغملک درباره افزایش حقوق های 330 تا 500 درصدی نمایندگان در آن وزارت خانه و اعلام اینکه نماینده اعلام کننده این خبر خود در صدر این لیست قرار دارد خادمی در گفتگو با نبض نفت گفت: من به دلیل مصوبه مجلس نمی‌توانم بیش از 20 میلیون حقوق دریافت کنم و این مبلغی که اعلام شده دروغ است. 
وی افزود: به دلیل سابقه و رتبه ای که دارم اگر در اهواز بودم می توانستم 40 میلیون حقوق بگیرم اما امروز تهران هستم و براساس قانون 20 میلیون حقوق می‌گیرم.
خادمی تصریح کرد: متاسفانه سوم هركس افشاگري كند، در مظان انواع اتهام و برچسب قرار مي‌گيرد. این سخنان هم با واکنش وزارت نفت مواجه شد و اعلام کرد اگر مایل باشید فیش حقوق ۲۷ میلیونی‌تان را منتشر می‌کنیم.
عضو کمیسیون انرژی مجلس گفت: اختلاف من با وزیر نفت بر سر شرکت توتال، IPC و موضوع کرسنت و همچنین بچه هایی است که در دفتر زنگنه بوده اند و بدون آنکه لایق باشند پست گرفته اند.
وی با بیان اینکه من مدیرعامل شرکت نفتی بودم و زمانی که زنگنه از نفت خبر نداشت من در وزارت نفت بودم و 32 سال سابقه دارم خاطرنشان کرد: بنده بالاترین رتبه شخصی را در این عرصه دارم به طوری که می توانم بگویم بالاتر از رتبه من در وزارت نفت کسی نیست. 
وی تصریح کرد: اگر مصوبه مجلس نبود که در تهران کسی حق ندارد بیش از 20 میلیون تومان حقوق بگیرد امروز حقوقم 40 میلیون تومان بود؛ درواقع کسانی که با من بودند امروز 45 میلیون تومان می گیرند.
نماینده ایذه و باغملک گفت: زنگنه در راستای رفتارهای پوپولیستی خود آمده است یک حرفی زده چرا؟ چون من گفته ام چرا شما نمایندگانی را که از وزارت‌خانه هایی مانند وزارت آموزش و پرورش یا بهزیستی و ... به مجلس آمده اند و ماهی 3 میلیون 500 هزار تومان می گرفتند را به استخدام وزارت نفت در می آورید و پرونده انها را انتقال می دهید که حقوقشان می شود اندازه من؟
وی درباره که چه تعداد از نمایندگان به استخدام وزارت نفت درآمده اند گفت: خود زنگنه در مصاحبه ای گفته تعداد آنها 8 نفر است ما هم فرض را همین می‌گیریم.
خادمی یادآورشد: با این شرایط شما می بینید فردی که در وزارت خود 4 میلیون حقوق می گرفته زنگنه آن را به وزارت نفت برده است و به او 20 میلیون حقوق می دهد و در نهایت اگر نماینده ای دور بعد رای نیاورد او را مدیرکل می کند مانند اتفاقی که برای نمایندگان ادوار رخ داد یعنی افرادی که رای نیاوردند امروز بالاترین سمت ها را در وزارت نفت دارند دلیل آن هم روشن است به این دلیل که امروز در مجلس کمک زنگنه می کنند.
وی با نشان دادن تصویر فیش حقوقی خود در سال 97 که خالص دریافتی اش 16 میلیون ثبت شده بود  اعلام کرد: من حاضرم فیش حقوقی خود را منتشر کنم به شرط انکه زنگنه و همین افراد بی‌سوادی که به وزارت نفت آورده است هم فیش حقوقی‌شان را منتشر کنند.
خادمی درباره خانه‌اش نیز گفت: آن خانه 290 متری خانه سازمانی بود و در حال حاضر خانه من 170 متر است.
خادمی در پاسخ به این سوال که آیا با وجود نماینده بودن اجازه داشتید از خانه های سازمانی استفاده کنید یا خیر گفت: ما از آن خانه ها امدیم بیرون و این صحبت برای قبل است یعنی حدود یکسال و نیم پیش.

ما را در کانال تلگرامی نبض نفت دنبال کنید



مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر