/
۲۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۹

ثبت 2200 هزار پیشنهاد در سیستم نظام پیشنهادات شرکت گاز استان تهران

یکی از مهم‌ترین روش های اجرای مدیریت مشارکتی، نظام پیشنهادات است که در کشور ما نیز به عنوان ابزار اجراي اين نوع مديريت انتخاب شده است.
کد خبر : ۱۱۷۳۸

به گزارش نبض نفت به نقل از روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران، احمد دارابی، مدیرعامل شرکت گاز استان تهران ضمن بیان ثبت 2200 هزار پیشنهاد در سیستم نظام پیشنهادهای شرکت گاز استان تهران گفت: سياست شوراي همياري و مشاركت كاركنان در سال ۹۷، افزايش مشارکت کارکنان است، به همین دليل در 6 ماه نخست سال جاری اقدامات جدیدی را جهت توسعه مشاركت كاركنان در نظر گرفتيم.

این مقام مسئول افزود: یکی از ایده‌آل‌های نظام پیشنهادات این است که با سایر نظام‌های مدیریتی در ارتباط باشد که این اتفاق خوشبختانه از سوی نظام پیشنهادها برای نخستین بار در شرکت گاز استان تهران رخ داده است و بين عملکرد افراد در نظام پیشنهادات (ارايه پيشنهاد) با نظام ارزيابي عملکرد کارکنان که به صورت ماهانه در شرکت انجام می‌شود، ارتباط مستقيم برقرار شده است.

وی تصریح کرد: نظام پیشنهادات راحت ترین و مستقیم ترین پل ارتباطی بین همکاران با مدیران و مسئولين شرکت است. افرادی که پیشنهادهای خود را به دبیرخانه نظام پیشنهادات ارائه می‌‌کنند، از امتیاز ویژه‌اي در اين ارزيابي عملكرد بهرمند می‌شوند.

به گفته دارابی، این امتیازدهی به كاركنان باعث رشد سرانه پیشنهاد و نرخ مشاركت در شرکت گاز استان تهران شده و نتیجه بسيار خوبی را به همراه داشته است.

وی در ادامه سخنان خود گفت: یکی دیگر از اقداماتی که از ابتداي سال و جهت ايجاد انگيزه در همكاران آغاز شد، معرفي برترين هاي نظام پيشنهادات شامل واحدهای برتر و نفراتی که بیشترین پیشنهاد را داشتند به صورت هفتگی بوده كه اين اقدام نيز منجر به افزايش مشاركت كاركنان شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان تهران در پایان اشاره کرد: برای 6 ماه دوم سال نيز برنامه‌های گوناگوني را در نظر داریم که پس از بررسی ‌های لازم در ماه هاي آینده در اين خصوص اطلاع رسانی خواهیم کرد.

ما را در کانال تلگرامی نبض نفت دنبال کنید


مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر